Banca Transilvania lanseaza astazi campania Ziua cea mai lunga: peste 15 ore de shopping bancar online, discount la Creditul de nevoi personale – inclusiv pentru refinantarea creditelor de la alte banci - si puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte pentru cei care aplica online.

Conform comunicatului de presa, campania a fost inspirată de ziua de 21 iunie, care, fiind cea mai lungă zi din an, poate fi şi cea mai lungă zi pentru discounturi şi beneficii la produse şi servicii atât pentru clienții BT, cât şi pentru cei care doresc să lucreze de acum înainte cu Banca Transilvania.

● Discount la Creditul de nevoi personale, valabil inclusiv pentru clientii BT Italia: dobanda fixa de 6,98 puncte procentuale si comision de analiza zero pentru creditul de nevoi personale in varianta clasica si pentru creditul de nevoi personale cu asigurare de viata.
200 de lei in puncte STAR pe cardul de cumparaturi STAR Forte achizitionat de la banca in cadrul acestei campanii. Punctele pot fi folosite ulterior pentru cumparaturi la peste 12.000 de parteneri ai programului STAR de la Banca Transilvania, unde clientii beneficiaza de cumparaturi in pana la 18 rate fara dobanda sau de puncte STAR care reprezinta pana la 15% din valoarea cumparaturilor. Perioada de gratie – in care nu se plateste dobanda – este pana in 25 septembrie anul curent.

Banca Transilvania a lansat pana acum 9 campanii de shopping bancar online: Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, BANKschet, Ziua Barbosilor, Ziua iubitorilor de cafea si Cea mai lunga zi, toate inspirate din trenduri, evenimente sau sarbatori.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri