Companiile de tip FinTech trebuie sa dovedeasca ca ofera un produs sau serviciu ce poate avea succes comercial, acesta fiind unul dintre principalele elemente luate in considerate de Mastercard atunci cand colaboreaza cu start-up-urile din industrie.

“Cand luam in considerare stabilirea unui parteneriat cu un FinTech, suntem atenti sa avem un mix optim intre existenta unei solutii deja dezvoltate si dovada succesului comercial al produsului. Este o provocare sa gasim in piata astfel de companii, dar succesul comercial este un element important pentru noi, mai ales avand in vedere ca nu cautam prototipuri”, a declarat Roxana Petre, business development manager in cadrul Mastercard Romania, prezenta la Future Banking FinTech Edition.

Mastercard a promovat in ultimii ani parteneriatele intre FinTech-uri, sectorul bancar si finantatori, programul Star Path fiind unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate de companie in aceasta directie.

“Prin Star Path am discutat cu peste 2.000 de FinTech-uri si am avansat relatia cu 200 dintre acestea. La nivel global, companiile care au facut parte din program au reusit sa stranga 1,4 mld. dolari sub forma de investitii”, mentioneaza managerul Mastercard.

Roxana Petre a fost prezenta la evenimentul Future Banking FinTech Edition, organizat de wall-street.ro si sustinut de:

Citeste si:
Ce planuri are FinTech-ul phyre in Romania pentru anul 2019
Cum vrea phyre, singurul...

FinTech Evanghelist - Mastercard Romania
FinTech Enablers - George inovatie BCR, European Fund For Southeast Europe si Banca Transilvania
FinTech Enthusiasis - Smart Fintech powered by ITSmartSystems, Ebury si Filip & Company
Supported By - IHC, FINQware si FinTech Camp

Foto: Ovidiu Udrescu


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Monzo, Monese si Seedrs pe scena Future Banking FinTech Edition