L’Oreal Romania intra pe piata e-commerce cu primul magazin online propriu. Lansat de brandul Kiehl’s, www.kiehls.ro reprezinta un pas important in strategia companiei de a se extinde pe piata de retail online, unde aceasta a intrat in urma cu cinci ani alaturi de e-retaileri parteneri.

„Apropierea de consumatori in magazinele noastre proprii ne-a permis sa le intelegem si mai bine comportamentul si nevoile. In primul rand, au nevoie de produse care sa le fie corect recomandate si care sa aiba rezultate. In al doilea rand, au nevoie si de acces cat mai facil si constant la acestea. Brandul Kiehl’s raspunde acestor nevoi prin serviciile, consultatiile si posibilitatile de testare oferite clientilor in magazinele proprii. Prin lansarea www.kiehls.ro incercam sa aducem experienta din offline in online. Comertul online reprezinta o oportunitate excelenta pentru a permite consumatorilor romani accesul la produse eficiente si de calitate, indiferent de zona de unde provin. Totodata, dezvoltarea in zona de e-commerce ne permite sa crestem in mod sustenabil reteaua de magazine proprii”, a precizat Cosmin Ban, general manager al diviziei de produse de lux a L’Oreal Romania.

In Romania, 30% din populatia urbana isi face cumparaturile online, iar comertul electronic reprezinta 5,6% din totalul pietei de retail. In ceea ce priveste produsele cosmetice, 7,9% dintre acestea se vand online. In ultimii doi ani, piata de e-commerce din Romania a avut cea mai mare crestere din Europa Centrala si de Est, iar produsele de frumusete si moda sunt a treia cea mai achizitionata categorie in online.

„Digitalul si frumusetea merg mana in mana, iar comertul electronic este unul dintre pilonii strategici pentru dezvoltarea companiei. Mai mult, digitalizarea si retelele sociale au un impact puternic asupra pietei cosmeticelor. Practic, ne transforma business-ul in fiecare zi si ne permit sa ne intelegem mai bine consumatorii, sa cream produse si servicii adaptate nevoilor lor si sa interactionam mai usor cu acestia. Pentru L’Oreal, accelerarea digitala inseamna crearea unui ecosistem prin care sa raspundem cerintelor consumatorilor, mai ales in ceea ce tine de factori precum timpul, disponibilitatea, manevrabilitatea si serviciile complementare care sporesc efectul si imbunatatesc experienta de utilizare a produsului cosmetic. Iar e-commerce este, desigur, firul rosu al acestui ecosistem”, a mentionat Anca Stefan, digital and consumer intelligence manager al L’Oreal Romania.

L'Oreal Romania lanseaza primul magazin online propriu: Kiehl's

Citeste si:
Cum transforma o romanca din Marea Britanie un hobby intr-o afacere
Cum transforma o romanca din...

Lansarea www.kiehls.ro reprezinta un pas important pentru L’Oreal Romania si vine in completarea strategiei de expansiune a retail-ului propriu. Compania a intrat pe piata magazinelor mono-brand in 2015, prin deschiderea primului magazin Kiehl’s in AFI Palace Cotroceni din Bucuresti. In prezent, brandul Kiehl’s detine sase magazine proprii in Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi si Timisoara. L’Oreal Romania opereaza, in total, 11 magazine proprii sub brandurile Kiehl’s si NYX Professional Make-Up.

Parte a grupului L’Oreal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, L’Oreal Romania are o istorie de 21 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau de 20 de branduri internationale diverse, L’Oreal Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail, branded retail si comert electronic.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Uniforme scolare reversibile, lansate de un brand romanesc de fashion