Coronavirus | O bancă din România primește clienți în sucursale doar dacă au programare

Filiala din România a Intesa Sanpolo Bank, a doua cea mai mare bancă din Italia, a luat o serie de măsuri pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus (COVID-19), iar una dintre acestea este aceea de a nu mai primi în agențiile băncii decât clienții care anterior au făcut o programare telefonică.

În România, Intesa Sanpolo Bank este una dintre băncile de mici dimensiuni, luând în calcul activele deținute.

Pentru sporirea măsurilor de prevenție, Intesa a închis miercuri sucursala din Deva, iar sucursalele din Bistrița, Târgu Jiu, Sighișoara, Piatra Neamț și Pitești vor funcționa în regim de program redus, doar în intervalul 10:00-14:00. Restul sucursalelor funcționeză după programul obișnuit: 09:00-16:30.

În plus, accesul în sucursale se face doar pe bază de programare telefonică, banca îndemnând clienții să facă acest lucru doar în cazul în care vizitele fizice nu pot fi amânate.

De asemenea, banca va permite accesul a doar doi clienți în același timp în sucursale.

Citeste si:
Slovenia declară sfârșitul pandemiei
Slovenia declară sfârșitul...

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Ionut Sisu
Ionuț Sișu scrie pentru Wall-Street.ro din anul 2011, iar în prezent ocupă funcția de redactor-sef adjunct . El și-a început activitatea în presă în 2007, în departamentul de limbă engleză al Mediafax monitorizare. În perioada 2008-2009, Ionuț a acoperit domeniile piețe de capital și finanțe personale în cadrul Business Standard, publicația de afaceri a trustului Realitatea-Cațavencu. După o scurtă perioada de timp în cadrul Corect...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri