”Cred ca doar împreună și doar fiind responsabili și solidari putem trece peste această pandemie. Ajutorarea celor care au nevoie, fie că sunt pacienți, medici, asistente sau oamenii care lucrează în spital este un gest de responsabilitate individuală, dar și de responsabilitate colectivă. Este timpul ca și noi să fim alături de ei, într-o situație total nouă, pe care niciunul dintre noi nu ar fi putut-o anticipa.” - Oana Gheorghiu, fondatoare Dăruiește Viață

Provident precizează că de la începutul pandemiei a redus cu peste 75% interacțiunile fizice directe cu clienții, iar în vaza unui proces implementat acum mai bine de 2 ani, le-au oferit clienților aflați în imposibilitate de plată o opțiune de amânarea a plății ratelor. Încă de la declanşarea stării de urgenţă, toţi angajaţii din sediul central și echipele de suport din teren lucrează de acasă.

” Am oferit echipamente şi materiale sanitare angajaţilor din teren şi am stabilit reguli clare pentru procesul de interacțiune cu clienții astfel încât să reducem la minimum expunerea angajaţilor noştri şi a clienţilor, în egală măsură. Atribuţiile angajaţilor din grupa de vârstă 65+ au fost regândite, astfel încât să nu părăsească domiciliul şi să fie în deplină siguranţă”, precizează reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.