Peste 200.000 de clienți ai BCR și-au activat plățile mobile prin intermediul celor două opțiuni puse la dispoziție de către bancă, respectiv Apple Pay și George Pay, conform precizărilor făcute la conferinta Future Banking de către Cristian Mustață, Head of Digital Strategy in cadrul BCR.

”În luna iunie se implinește un an de la lansarea variantei pentru Android, iar până în prezent peste 200.000 de clienți și-au activat plățile mobile prin această opțiune și prin Apple Pay. 200.000 de clienți i-am făcut pentru serviciul de mobile banking în câțiva ani buni. Este clar că rata de adopție a Apple Pay sau George Pay este mult mai mare comparativ cu ce vedeam în trecut și de aceea mă aștept ca și creșterea numărului de clienți care folosesc cardul pe telefon să fie exponențială la un moment dat”, precizează Mustață.

Pe de altă parte, oficialul BCR nu crede într-o dematerializare a cardului pe termen scurt, deși sunt clienți extrem de digitali care și-au înrolat din prima clipă cardurile în Apple Pay sau George Pay. "În primul rând ne dorim să vedem o renunțare la cash în favoarea digitalului", a subliniat Cristian Mustață.

Clienții BCR și-au schimbat comportamentul pe perioada pandemiei, fiind înregistrate creșteri semnificative pe tot ce înseamnă tranzacționare digitală. Numai în luna mai numărul clienților care au făcut tranzacții prin George s-a dublat față de aceeași perioada a anului trecut, iar ca număr de tranzacții, primele 5 luni au adus creșteri de peste 120%.

”Este clar faptul că și nevoia clienților de utilizare a serviciilor digitale a crescut și asta s-a văzut din dorința lor de a accesa platforma. Am văzut-o și în interacțiunile cu colegii din contact center pentru că mulți dintre clienții care până acum erau reticienți să folosească platforma s-au hotărât să facă pasul către zona digitală și au avut nevoie de puțin ajutor în unele cazuri”, adaugă Mustață.

Reprezentantul BCR precizează că a fost o perioadă bună pentru a prezenta beneficiile pe care le aduc funcționalitățile din mobile banking. De asemenea, tot în această perioadă au lansat în platforma George și un proces digital de amânare a ratelor, clienții nefiind nevoiți să sune în call center sau să meargă la banca pentru a obține această facilitate. De altfel, pentru a facilita interacțiunile vocale, dar și text cu clienții, BCR lucrează la soluții de chatbots.

"Ne gândim la soluții de chatbots și asistenți virtuali, lucrăm la un astfel de proiect, dar nu a fost declanșat de perioada asta de pandemie. Ne-a prins însă într-un moment în care ne dorim să facem pași rapizi spre a avea un asistent virtual, atât în procesul de consiliere telefonică, pentru că în felul acesta mai putem filtra din apelurile care ajung la interacțiunea umană, multe fiind repetitive sau pot fi rezolvate destul de ușor", a explicat Mustață, precizând că BCR își dorește un asistent virtual și pe zona de text, pentru că mulți clienți preferă să comunice cu banca prin WhatsApp, Messenger sau chat.

Cristian Mustață a participat la conferința Future Banking, organizată de wall-street.ro în parteneriat cu ING Bank (Innovation Partner), Smart Fintech (Gold Partner), Banca Comercială Română (gold partner), Elevator Lab - powered by Raiffeisen (Gold Partner), Temenos (Gold Partner), Orange Money (Silver Partner), Banca Transilvania (Silver Partner), UniCredit Bank (Silver Partner), Modex (Silver Partner), First Bank (Silver Partner), Namirial Group (Silver Partner), Raiffeisen Bank (Silver Partner), CEC Bank (Silver Partner), Mastercard (Silver Partner), RocaX (Silver Partner), Twispay (Silver Partner), Prime Dash (Silver Partner), TBI Bank (Silver Partner), Beez (Silver Partner), Citi (Silver Partner).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri