Din cei aproximativ un milion de utilizatori activi ai aplicației Home’Bank, 25% folosesc ING Pay și Apple Pay într-o pondere aproximativ egală, precizează Alina Iacomi, Tribe Lead Digital - ING Bank Romania, în cadrul conferinței Future Banking.

”Balanța este ușor înclinată în favoarea ING Pay ca utilizare a plăților mobile în rândul clienților, ceea ce nu este de mirare dacă ne uităm și la piața de smartphone din România. În ceea ce privește tranzacțiile și valoarea acestora, de această data balanța este ușor înclinată în favoarea Apple Pay”, precizează Alina Iacomi.

În primul trimestru al acestui an, aproximativ 20% din toate tranzacțiile efectuate cu carduri emise de către ING Bank România au fost realizate prin ING Pay și Apple Pay, o creștere de aproximativ 4 puncte procentuale față de ultimul trimestru din 2019.


”Soluția ING Pay este utilizată în mai multe tări în care grupul ING este prezent, însă cel mai mare grad de utilizare îl are în România, din punct de vedere al numărului tranzacțiilor și volumelor tranzacționate, iar pentru noi a fost cumva o confirmare apropo de comportamentul și de profilul puternic digitalizat al clienților ING în România și al consumatorilor în general”, explică Iacomi.
Retail jobs

Reprezentantul ING consideră că acest context creat de pandemia de COVID-19 a dovedit faptul că este esențial ca serviciile bancare să fie prezente acolo unde este și clientul, care în ultimele luni s-a aflat în imposibilitatea de a se deplasa ca înainte.

”Dupa această perioadă îmi doresc ca o parte din noile obiceiuri să nu se piardă, cred că putem funcționa în societate cu mai putin numerar. Există numeroase modalități de plată a facturilor care nu necesită deplasarea fizică la o agenție sau un ghișeu. Există din ce in ce mai multe produse bancare complexe ce pot fi achiziționate sau administrate digital la distanță și cred că dacă aceste obiceiuri vor fi păstrate, beneficiile vor fi atât în rândul consumatorilor cât și al instituților financiare”, adaugă Iacomi.

Alina Iacomi a participat la conferința Future Banking, organizată de wall-street.ro în parteneriat cu ING Bank (Innovation Partner), Smart Fintech (Gold Partner), Banca Comercială Română (gold partner), Elevator Lab - powered by Raiffeisen (Gold Partner), Temenos (Gold Partner), Orange Money (Silver Partner), Banca Transilvania (Silver Partner), UniCredit Bank (Silve Partner), Modex (Silver Partner), First Bank (Silver Partner), Namirial Group (Silver Partner), Raiffeisen Bank (Silver Partner), CEC Bank (Silver Partner), Mastercard (Silver Partner), RocaX (Silver Partner), Twispay (Silver Partner), Prime Dash (Silver Partner), TBI Bank (Silver Partner), Beez (Silver Partner), Citi (Silver Partner).

Citeste si:
Expert ING: În consultanță e ca la doctor: Antreprenorul spune ce...
Nicoleta Pițur, expert IMM...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri