Mastercard lansează ”HoReCa Împreună”, alături de emitenții de tichete și carduri de masă: ce oferă programul

Mastercard, alături de principalii jucători de pe piața tichetelor și cardurilor de masă, parteneri exclusivi ai Mastercard România - Edenred, Sodexo și Up România - și împreună cu Qriser, platformă care facilitează programe de învățare continuă pentru o multitudine de domenii, lansează „HoReCa Împreună”, un program educațional complex, dedicat profesioniștilor din industria locală și disponibil gratuit pentru aceștia. Inițiativa reunește specialiști cu experiență în domeniu, precum și în arii de activitate adiacente, cu obiectivul de a le oferi antreprenorilor din HoReCa resurse și instrumente pentru o adaptare rapidă la provocările generate de pandemie și de condițiile actuale, în vederea relansării businessului, prin identificarea și valorificarea oportunităților de creștere a afacerii.

„HoReCa Împreună” va debuta pe 22 iulie, prin evenimentul de lansare care se va desfășura on-line, live, prin platforma Zoom, în intervalul 10:00 – 12:00, și la care specialiștii HoReCa din întreaga țară vor putea participa în baza înscrierii prealabile AICI. Ulterior, în perioada august-septembrie 2020, vor avea loc o serie de 5 module live, ghidate de practici globale de învățare și dezvoltate pentru a adresa nevoi specifice, cu care se confruntă antreprenorii în noul context, marcat de efectele pandemiei, conform unui comunicat de presă emis de către companie.

Prin acest program, participanții își vor dezvolta un nou set de competențe definitorii pentru succesul afacerii lor: vor înțelege cum își pot transforma și digitaliza business-ul pentru a se adapta la noua realitate hibridă online-offline, vor afla despre beneficiile plăților digitale și cum să depășească barierele pe această zonă, și își vor putea redefini brandul și experiența de brand pe care le-o oferă clienților. Totodată, aceștia vor putea identifica modalități pentru a-și atrage și crește comunitatea de clienți, prin canalele social media, precum și alte instrumente digitale, și vor utiliza metodologia Design Thinking pentru adaptarea modelului business-ului lor.

„Industria HoReCa se confruntă cu efecte și provocări fără precedent. Din fericire, spiritul antreprenorial poate face diferența și în astfel de vremuri, datorită capacității de gândire laterală, adaptabilității și curajului de a inova, calități care pot deveni rețeta relansării succesului, cu ajutorul potrivit, la momentul potrivit. Suntem mândri că facem parte din acest program complex, alături de partenerii noștri, și că putem pune resursele și know-how-ul Mastercard în domeniul plăților digitale în slujba revenirii uneia dintre cele mai importante industrii pentru economia locală”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager România și Croația, Mastercard.

„Chiar și în perioade de criză acută, precum cea pe care o traversăm, soluțiile pentru ieșirea din criză sunt chiar la oamenii afectați. Însă, pentru a aduce aceste soluții la lumină, oamenii au nevoie să iasă din presiunea cotidiană, să se lase inspirați, încurajați și să exploreze noi teritorii de know-how ce deschid idei și direcții noi pentru depășirea crizei. Programul „HoReCa Împreună” este un program educațional foarte aplicat și adaptat, prin care, alături de parteneri, de experți, facilitatori și de invitați speciali, dorim să sprijinim antreprenorii din HoReCa cu know-how și inspirație pentru inovarea și restartarea creșterii business-urilor în noua realitate”, a spus Maria Predoiu, CEO și Cofondator Qriser.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri