În acest nou episod din seria "25 de ani de inovație în plăți", powered by Visa, îți prezentăm unele date, dar și experiența reală a unui mic antreprenor, pentru a te convinge că astăzi nu mai ai niciun motiv să spui "cash is king".

Astfel, conform datelor de piață, în doar 3 ani, plățile electronice s-au dublat în România, un ritm de patru ori mai rapid decât evoluția retragerilor de numerar. Datele Visa confirmă suplimentar migrația a tot mai multe magazine spre mediul online, în contextul în care creșterea plăților online cu cardurile Visa după începutul pandemiei este de peste 60%.

1 din 7 deținători de carduri Visa din România care nu obișnuiau să facă plăți online a decis după declanșarea pandemiei să folosească cardul pentru a cumpăra bunuri sau servicii de pe Internet.

Ce înseamnă aceste cifre pentru tine, antreprenorule? Indiferent ce produse vinzi sau cât de mică este afacerea ta, un website de promovare și un magazin online care să accepte și plata cu cardul sunt "must have" în era digitală și în noul normal determinat de pandemia de noul coronavirus.

Citeste si:
Cele 14 orașe care acceptă plata cu cardul în transportul public...
Cele 14 orașe din România...
Citeste si:
Temperatura normala a corpului
Temperatura normala a corpului

Poate că la prima vedere, în martie, te-ai așteptat ca măsurile de izolare să aibă impact asupra oricărui business. Dar nu a fost așa.

Unele afaceri, cu prezentă exclusiv în offline, au avut de suferit, dar sunt și segmente care au înregistrat creșteri puternice, tocmai pentru că oamenii au stat mai mult acasă și au făcut shopping online.

De exemplu, cele mai mari creșteri ale plăților online în timpul pandemiei au fost înregistrate în România pe segmentul amenajării locuinței, unde valoarea plăților online a crescut de aproape 10 ori.

Iată și unul dintre câștigătorii acestei perioade, afacerea de familie MAM Bricolaj. După cum sesizează și fondatorul acestui business, pentru antreprenorii care și-au pregătit din timp un magazin online, acceptând și plata cu cardul, pandemia nici nu s-a simțit.

Citeste si:
MAM Bricolaj plănuiește 3 magazine noi și listarea la Bursă
Creșteri pentru MAM Bricolaj...

După pademie, afacerile MAM Bricolaj au crescut cu 30%, însă departamentul online a crescut cu 100%. Oamenii dau click foarte simplu de acasa, încasările se fac cu cardul și în magazin și în mediul online, și astfel vedem banii repede în cont. Este important pentru orice afacere să aibă implementate plățile electronice.

- Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj -

Vezi toate articolele din sectiune

Sursa foto: Pixabay