ING Tech România ajunge la 1.000 de angajați și caută în continuare să recruteze, în pofida pandemiei

Centrul de dezvoltare software al grupului ING a ajuns la 1.000 de angajați în București și are planuri să continue angajările în următoarele luni, în contextul în care hub-ul software dezvoltă în prezent peste 121 de servicii pentru 24 de entități ING din întreaga lume și a atins o cifră de afaceri de 53 milioane euro în 2019.

Pornind de la 100 de angajați în anul 2015, ING Tech România a crescut susținut cu o medie de 150-200 de specialiști în fiecare an, iar în prezent, din cauza pandemiei, toți cei 1.000 de angajați lucrează de acasa de peste 7 luni.

ING Tech România este implicată în dezvoltarea ariilor strategie ale grupului ING: core banking, canale digitale, produse bancare și managementul datelor. Hub-ul global contribuie la strategia de digitalizare a grupului prin dezvoltarea de servicii IT complete: de la analiza comportamentului clientului, promovarea de procese sau produse noi, până la dezvoltarea și operarea de aplicații critice pentru activitatea grupului.

„Din 2015 și până azi ne-am consolidat poziția de hub global de tehnologie, atât în cadrul grupului ING, cât și pe piața locală. Ne concentram pe dezvoltarea serviciilor digitale end-to-end care pot fi adaptate și utilizate în toate țările în care ING este prezent. Creșterea numărului de angajați la 1.000 reprezintă un pas important ce ne permite o mai mare contribuție la crearea unei platforme digitale globale în cadrul ING”, declară Marian Ion, CEO ING Tech România.

În contextul pandemic global și al declanșării stării de urgență în România, din primăvara acestui an și până azi compania a continuat să se dezvolte, angajând aproximativ 200 de specialiști IT și preluând noi proiecte și servicii în cadrul grupului ING.

Citeste si:
Cât durează și ce înseamnă pentru o bancă transformarea digitală...
Interviu cu un expert în core...

Vom continua să lucrăm la distanță cel puțin până la finalul anului 2020, urmând să reevaluăm situația treptat și în acord cu reglementările locale. În prezent lucrăm la definirea unui nou mod de lucru pentru anii următori și intenționăm să creștem cât mai mult gradul de flexibilitate pentru angajați și opțiunile de lucru disponibile - Marian Ion, CEO ING Tech România

Adaptarea la condițiile acestui an a însemnat și mutarea tuturor proceselor companiei în online, incluzând zona de recrutare, integrarea noilor angajați, training etc. Toți angajații ING Tech România lucrează de acasă încă din luna martie, iar la nivel global, ING a depășit în vara acestui an procentul de 80% de angajați care lucrează la distanță.

Ce proiecte noi și linii de business dezvoltă ING Tech?

În prezent, ING Tech dezvoltă proiecte pentru 24 entități ale grupului ING, oferind peste 121 de servicii. Printre zonele în care compania își propune să crească în următorii ani se numără: Core Banking, Data Management, Platforme și canale digitale și produse bancare. O nouă linie de business pe care compania o dezvoltă în România este cea de servicii dedicate funcțiilor Compliance și de Management al Riscului Operațional și Informatic.

În aria de Core Banking, una dintre cele mai active zone de business pe parcursul acestui an datorită nevoii de adaptare la noile condiții economice (ex. amânarea plății ratelor) și schimbării comportamentului clientului, ING Tech colaborează cu sucursale din 7 țări din Europa și recent a început dezvoltarea de proiecte care susțin prezența ING în Asia (Filipine). Tot în acest an, echipa de Core Banking a dezvoltat, în colaborare cu ING Germania și Amazon, un proiect de impact prin care ING Germania oferă clienților eligibili împrumuturi 100% online, direct prin platforma Amazon.

Citeste si:
Urgent Cargus recrutează peste 1.000 de persoane la nivel naţional
Urgent Cargus recrutează...

În zona de platforme și canale digitale, în ultimul an echipele s-au ocupat de implementarea tehnică a inițiativei PSD2 la nivel global și de dezvoltarea segmentului de companii mici și mijlocii pentru entitățile ING din vestul Europei.

Aria Data Management a crescut în 3 ani până la 250 de specialiști, cu proiecte complexe de extragere, filtrare și îmbunătățire a datelor, automatizarea platformelor de procesare și dezvoltarea de unelte de analiză și raportare.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri