Probleme cu tranzacțiile făcute cu cardurile de la CEC Bank: ce recomandă banca

CEC Bank anunță la momentul publicării acestei știri că tranzacțiile efectuate cu cardurile CEC Bank la ATM-uri și la comercianți funcționează cu întreruperi. Ulterior, banca a anunțat remedierea problemelor, operațiunile cu cardurile funcționând acum normal.

UPDATE: În jurul orei 18:30, banca a anunțat remedirea disfuncționalităților și că operațiunile cu cardul funcționează normal.

Până la remedierea problemelor, clienții pot efectua operațiuni prin platformele de internet și mobile banking și pot retrage bani din cont de la ghișeul băncii, fără comision de retragere numerar.

În plus, banca a decis să prelungească programul de astăzi al unităților sale până la ora 17:30 (pot apărea unele excepții în unele agenții). Lista cu toate unitățile băncii poate fi consultată pe site-ul băncii AICI.

Citeste si:
Soluția Visa ce transformă telefonul în POS, lansată oficial. Ce...
Soluția Visa Tap to Phone,...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri