Soluția de plată contactless MonePOS a AROBS devine 100% verde, nemaifiind necesară listarea chitanțelor și a bonurilor fiscale

Soluția de plată contactless MonePOS, dezvoltată de AROBS Transilvania Software, devine paperless (fără utilizarea hârtiei n.red.), prin scanarea unui cod QR și descărcarea ulterioară a chitanței sau a bonului de către clienți în propriul smartphone.

Soluția a fost lansată la începutul anului, pe piața de taximetrie, dar odată cu noile dezvoltări implementate, aceasta a devenit integrabilă oricărei activități din cadrul companiilor din zona de mobilitate. În prezent este utilizată de companii din domenii precum:

  • transport public sau privat urban și interurban;
  • curierat;
  • retail-ul mic;
  • FMCG – restaurante și livrări de bunuri de larg consum;
  • piețe;
  • producători agricoli.

Astfel, în decurs de câteva secunde de la scanarea codului QR, utilizatorul poate descărca bonul sau chitanța, pe telefon, pentru plata efectuată, cu toate detaliile tranzacției, fără să mai fi nevoie de a se introduce date personale cum ar fi un număr de telefon sau o adresă de e-mail.

Chitanța se descarcă apoi de pe o pagină special creată în acest scop. Un alt avantaj al bonurilor emise în format digital, după scanarea codului QR este faptul că acestea nu se pierd, ele rămân stocate în memoria telefonului utilizatorului, putând fi folosite oricând este necesar.

Soluția se poate achiziționa sau închiria și se poate utiliza în relație cu un cont deschis la Banca Transilvania.

Citeste si:
Fintech Map, by Future Banking, primește un update: ce jucători...
Fintech Map, proiect devoltat...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri