Chiar daca vorbim de un gest nou pentru clienti, plata cu carduri contactless va avea o evolutie superioara platii cu cardurile obisnuite, retailerii avand obligatia sa puna la dispozitia consumatorilor toate device-urile necesare, a declarat Gabriel Ghita, head of new business CEE MasterCard Europe, in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de wall-street.ro cu sprijinul PayU, Evozon si Mastercard.

“Daca vorbim de contactless suntem inca la inceputul dezvoltarii, insa comerciantii mari in zona de food sunt acoperiti. E o provocare sa ii educi pe utilizatori in legatura cu acest tip de plata. In acest sens, facem constant campanii cu focus pe contactless, atat in zona de retail, cat si in transportul public”, a precizat Gabriel Ghita.

Cu toate acestea, bariera cea mai mare in materie de plati electronice este necunoasterea procedurii si increderea redusa fata de anumiti comercianti.

“Un numar mare de magazine nu afiseaza stocul online, fapt ce le distruge clientilor increderea si experienta de cumparare. Multi au cardul, stiu cum il folosesc insa nu vor sa opereze o tranzactie pe un anumit site”, a adaugat Ghita.

MasterCard a introdus recent doua noi solutii de plata, prima este dedicata magazinelor online si presupune acceptarea platii cu cardul la livrare prin firmele de curierat si cea de doua permite efectuarea de plati cu telefonul in magazin prin scanarea de coduri QR.

Citeste si:
Mastercard: FinTech-ul romanesc, tot mai vizibil pe harta Europei
Cosmin Vladimirescu,...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
(P) Noua melodie a lui Smiley, inspirata din viziunea Mastercard