14 Octombrie 2021

Raiffeisen Bank lansează servicii noi de internet și mobile banking pentru IMM-uri 



Instituția bancară își continuă procesul de transformare digitală prin lansarea Raiffeisen Online IMM și Raiffeisen Smart Business, servicii dedicate IMM-urilor.

Principalele beneficii ale acestor servicii sunt autentificarea și autorizarea plăților prin intermediul aplicației SmartToken, transmiterea extraselor de cont cu un singur click, formular unic de plată, aplicații online și mobile similare, programare plăți și șabloane de plată. Raiffeisen Online IMM și Raiffeisen Smart Business sunt dedicate clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, noi și existenți, cu un singur utilizator.

„Noile noastre aplicații online pentru IMM-uri sunt intuitive și aduc un plus de siguranță în desfășurarea operațiunilor bancare. Sunt sigură că vor fi bine primite de clienții noștri pentru că ne-am concentrat mult pe simplitate și operativitate. Suntem pregătiți să venim curând cu noi dezvoltări ale aplicațiilor, integrări cu alte aplicații ale băncii, dar și cu noi produse și servicii” a spus Raluca Nicolescu, director executiv IMM la Raiffeisen Bank.

Pașii pentru prima logare în Smart Business sunt următorii:

  • Descărcați aplicația Raiffeisen Smart Business din Google Play și App Store;
  • Deschideți aplicația și introduceți codul de utilizator (14 cifre) primit pe e-mail;
  • Tastați codul de autentificare (8 caractere) primit prin SMS și apăsați butonul „Autentificare”;
  • Alege un nou nume de utilizator, diferit față de cel din aplicația actuală;
  • Acceptați „Termenii și condițiile”;
  • Activați aplicația. Odată ajuns în acest punct, aveți nevoie și de aplicația Raiffeisen Smart Token (pe care o descărcați din App Store sau Google Play);
  • Deschideți Raiffeisen Smart Token și introduceți codul de activare primit prin SMS (6 caractere). Apăsați „Validează cod”. Setați un cod PIN. Alegeți numele dispozitivului dvs. și apăsați înregistrează;
  • În acest moment, aplicațiile sunt activate cu succes.

Pașii de conectare pentru noul Raiffeisen Online pot fi vizualizați aici.

În acest an, Raiffeisen s-a concentrat pe segmentul IMM-urilor, introducând servicii care să simplifice interacțiunea acestora cu instituția financiară. În luna iunie, a fost lansată, în faza pilot, o nouă platformă de comunicare, denumită RaiConnect. Este o aplicație care asigură legatura audio-video, la distanță, între clienți și responsabilii bancari dedicați. În această fază, 9 bancheri dedicați clienților IMM îi ajută pe aceștia să-și gestioneze mai ușor și mai rapid situația financiară și portofoliul de produse și servicii bancare.

Un alt proiect de accelerare a digitalizării a tuturor operațiunilor, produselor și serviiciilor a fost eliminarea, de la 1 iulie 2021, a ordinelor de plată pe hârtie pentru clienții persoane juridice. Astfel, orice ordin de plată este transmis exclusiv prin canalele electronice, respectiv Raiffeisen online, smart mobile sau multicash, ceea ce se întâmplă deja în proporție de 97%.

Raiffeisen Bank România are peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.600 de angajați, aproximativ 300 de agenții în toată țara, 700 de ATM-uri, 400 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și o rețea de peste 24.400 de POS-uri. Pentru clienții care au nevoie să realizeze depuneri mari de numerar, banca a instalat 20 de echipamente Smart DropBox.



Citeste si