ProCredit Bank, bancă orientată către dezvoltarea afacerilor mici și mijlocii, în parteneriat cu Brink’s, lider global în gestionarea completă a numerarului, logistică securizată şi soluţii de plată, anunță lansarea unui nou instrument inteligent de gestionare a numerarului. Soluția Brink’s Complete este dedicată companiilor care doresc să își digitalizeze fluxurile de cash și vizează alinierea la cele mai noi tendințe tehnologice în domeniul depunerii, colectării și transferului de numerar.

Brink’s Complete este un pachet de servicii integral, care include transportul și procesarea numerarului, finanțarea echipamentelor, rapoarte dedicate și servicii de creditare pe cont a sumelor depuse în echipament, în baza unui abonament lunar fix, ușor de bugetat și personalizat în funcție de specificul fiecărui client.

Clienții B2B ProCredit Bank si Brink’s au la dispoziție acum un sistem complet securizat de gestiune a încasărilor de tip cash, o alternativă unică la ceea ce sistemul bancar românesc a oferit până în prezent. Statul la rând la casierie sau depunerea încasărilor la ATM-ul băncii în limita unor volume acceptate sunt înlocuite de un sistem complet digital, transparent și actualizat în timp real. Astfel, clienții au acces simplu și rapid la fondurile disponibile.

Brink’s Complete digitalizează operațiunile de cash management

Brink’s Complete este o soluție sigură și convenabilă de gestionare a numerarului, prin care se asigură reducerea costurilor, optimizarea serviciilor de colectare numerar și trasabilitate asupra întregului proces.

Noul concept pune la dispoziția pieței de retail o soluție la cheie, bazată pe un abonament lunar fix, care combină cele mai performante componente hardware, software și servicii Brink’s, pentru a face gestionarea numerarului mai ușoară și mai puțin costisitoare.

Brink’s Complete răspunde nevoilor clienților de digitalizare a operațiunilor de cash management, pe măsură ce dinamica industriei se schimbă. Soluția este bazată pe un echipament inovator instalat în locațiile clienților, care face procesul de gestionare a numerarului mai simplu, mai sigur și mai eficient. În plus, sumele depuse în echipament se vor regăsi în scurt timp în contul curent deschis la ProCredit Bank, chiar înainte de colectarea acestora din locație.

Soluția inteligentă oferită de ProCredit Bank în parteneriat cu Brink’s oferă clienților acces rapid și nerestricționat la fondurile depuse în numerar și monitorizarea în timp real a operațiunilor prin aplicația „24SEVEN”, disponibilă atât pe mobil cât și în variantă desktop. În plus, aplicația permite urmărirea și gestionarea online a numerarului, vizualizarea tranzacțiilor, în funcție de locație și de angajat, și un acces controlat al utilizatorilor în funcție de drepturile alocate.

„ProCredit Bank este o bancă comercială, orientată spre dezvoltare. Investim constant în a oferi servicii bancare excelente întreprinderilor mici și mijlocii și ne propunem să susținem și să contribuim la eficientizarea activității acestora. În acest sens, am căutat mereu să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri cu soluții inovatoare, care să contribuie la crearea și menținerea unui cadru ideal de gestiune a activității bancare prin intermediul canalelor electronice. Brink’s Complete vine în completarea strategiei digitale a ProCredit Bank și răspunde provocărilor sectorului privat actual, orientat către rapiditate și eficiență financiară, oferind un canal transparent de monitorizare și securizare a fondurilor. Parteneriatul nostru cu Brink’s a fost încheiat ca urmare a alinierii viziunilor noastre comune și din dorința de a fi alături de clienții noștri în activitatea lor zilnică, facilitând activitatea lor de gestionare a numerarului și încurajându-i să-și orienteze eforturile către creșterea performaței afacerilor lor.”, a declarat Andreea Ichim – Director General Adjunct în cadrul ProCredit Bank.

Începând cu aprilie 2022, companiile au acces la sistemul Brink’s Complete, dezvoltat după cele mai înalte standarde de eficiență și securitate. Pentru a beneficia de acest serviciu, antreprenorii sunt invitați să deschidă un cont curent la ProCredit Bank și să solicite instalarea echipamentului furnizat de Brink’s.

Mai multe detalii și informații despre serviciul Brink’s Complete pot fi obținute prin apelarea numărului de telefon 0372-100.200 sau la adresa de e-mail rou.parteneriat@procredit-group.com.

Sursa foto: ProCredit Bank

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri