Banca digitală Revolut, cu peste 1,9 milioane de utilizatori în România, anunță lansarea pe plan local, până la finalul anului, a produsului de plată în rate Pay Later. Acesta a fost introdus recent pentru utilizatorii din Iranda. Vă prezentăm mai jos cum funcționează.

Produsul le permite clienților să împartă costul achizițiilor în trei rate lunare, din care prima se achită la efectuarea cumpărăturilor. Dobânda, de 1,65% pentru o achiziție se repartizează în mod egal între ele două rate finale și se achită împreună cu acestea. De exemplu, dacă un client folosește Pay Later pentru cumpărături cu valoarea de 100 euro, dobânda va fi de 1,65 euro. Aceasta va fi achitată, 50%, la rata 2 și 50% la rata 3.

Limita maximă la care un client poate avea acces variază între 200 euro și 499 euro și va fi stabilită în funcție de rezultatul evaluării creditului.

Eligibilitatea clienților pentru a accesa Revolut Pay Later se verifică prin Open Banking, prin conectarea la conturile bancare indicate de clienți, iar evaluarea unui client Revolut pentru a aplica la acest produs se realizează pe baza subscripției, adică a abonamentului Revolut pe care-l au.

Retail jobs

Revolut precizează că plățile anticipate nu sunt comisionate suplimentar.

Opțiunea nu poate fi folosită pentru a achiziționa criptomonede sau acțiuni și are restricții și în ceea ce privește anumite categorii de comercianți precum operatorii de jocuri de noroc sau pariuri.

Potențialul de piață al produselor Buy Now Pay Later (Cumperi acum, plătești mai târziu) este unul important, apreciindu-se că acest segment va ajunge la valoarea de 680 miliarde de lire sterline, în următorii cinci ani, în Europa.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri