Brandurile se află într-un moment definitoriu pentru felul în care aleg să facă business și în care reușesc să rămână relevante pentru societate. Punctul de tensiune este determinat de puterea comercială și valorică pe care noile generații o au și felul în care aleg să prioritizeze anumite mărci în zgomotul produs de multitudinea de tipuri de media și canale ce livreză conținut în permanență.

Articol de opinie, realizat de Ana Andrei, Strategic Communication Integrator în cadrul Initiative Media

În linie cu poziționarea de Media Architect, Initiative Media își propune să analizeze complexitatea schimbărilor venite dinspre societate către branduri și să arate cum se pot traduce aceste provocări în oportunități de creștere a impactului adus de mesajele și mediile de comunicare folosite.

Utilizând o mare parte dintre instrumentele locale și globale, integrate în platforma de analiză Business Intelligence Suite [INI BIS], intenționăm să identificăm și să explicăm campanii și poziționări în care branduri din industria de banking au reușit să se alinieze din punct de vedere al scopului cu așteptările etice și valorice ale românilor de azi.

Puterea financiară a companiilor și maniera substanțială în care reușesc să influențeze comportamente le determină să-și aleagă cu grijă teritoriile de comunicare pe care să dezvolte platforme multianuale, campanii și asocieri cu key opinion leaders.

Poziționarea unui brand bancar vine dintr-o combinație de model de business, esența mărcii internaționale și înțelegerea profundă a unui public țintă, care este la rândul lui într-o permanentă adaptare la noutățile tehnologice și etice cu care se confruntă zilnic. Segmentul bancar este unul care oferă o aparentă aliniere a beneficiilor de produs, diferențele venind din zona de servicii și capacitate a brandurilor de a câștiga încredere, iar încrederea se obține prin constanță și coerență în fiecare detaliu al prezenței unei mărci în spațiul public.

Micul antreprenor, transformarea digitală și educația sistemică

Am ales să ilustrăm această analiză cu trei exemple de branduri din categoria de banking-Banca Transilvania, BCR și BRD- care au reușit să-și traducă scopul în teme de interes și cu mare impact pentru societate. Vedem cum se susțin alegerile strategice și cum au fost ele dezvoltate în campanii media cu ajutorul instrumentelor de analiză pe care Initiative Media le propune în pachetul [INI BIS].

Citește toată analiză pe Future Banking.

Sursa foto: Initiative Media

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri