Revolut România a declarat pentru wall-street.ro că în urma recentului atac cibernetic nu au fost strustase fondurile din conturile clienților. Aplicația bancară a adăugat că toți clienții își pot accesa fondurile și pot folosi cardurile ca de obicei.

În urma solicitării wall-street.ro, Revolut România a declarat că au identificat atacul cibernetic și au reușit să-l izoleze pentru a-i diminua semnificativ efectele. Compania a adăugat că au fost contactați toți clienții afectați și că utilizatorii care nu au primit informarea prin email nu au fost afectați.

„Pentru a fi foarte clari, precizăm că nu au fost accesate sau sustrase fonduri. Banii clienților au fost și sunt în siguranță, la fel ca întotdeauna. Toți clienții își pot accesa fondurile și pot folosi cardurile ca de obicei”, a declarat

Revolut a fost ținta unui „atac cibernetic extrem de țintit”, însă nu au fost sustrase fonduri din conturile clienților, potrivit companiei, citată de The Times. Atacul cibernetic asupra Revolut a compromis datele a peste 50.000 de persoane.

Scurgerea de informații a avut loc duminica trecută după ce un angajat al Revolut a fost surprins de o înșelătorie de tip phishing.

Atacul a afectat 50.144 de persoane și a implicat o terță parte neautorizată care a accesat unele dintre detaliile acestora, inclusiv informații de contact și de tranzacție. Parolele, numerele PIN și detaliile cardurilor nu au fost obținute.

Citiți și: Atac cibernetic Revolut: Au fost a compromise datele a peste 50.000 de persoane.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luminița Mîndrilă
 Luminița Mîndrilă a lucrat anterior la Hotnews.ro și Aleph News, iar în prezent acoperă domeniul finanțe-bănci în cadrul Wall-Street.ro.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri