13 Februarie 2008

Millennium Bank, grad de notorietate de 10,8% dupa primele 3 luni

Dupa primele 3 luni de la lansarea pe piata bancara din Romania, Millennium Bank a atins un indicator de recunoastere asistata de 56,1 % si o notorietate spontana de 10,8%, conform datelor rezultate în urma unui studiu de piata realizat de compania de cercetare Daedalus/MillwardBrown.
Conform studiului, produsele lansate pe piata de Millennium Bank au fost bine primite de catre public. La sfarsitul anului trecut, 37,7 % dintre cei intervievaþi au declarat ca Banca Millennium reprezinta o opþiune pentru un depozit bancar, 36,5 % s-au gandit la posibilitatea solicitarii unui card de credit Millennium, iar 40,2 % ar solicita un imprumut.

La nivel de percetie, Banca Millennium se poziþioneaza ca o institutie bancara apropiata oamenilor pentru 7,9% dintre respondenti, 16,4 % considera ca Millennium Bank este o banca moderna, iar 13,8% o percep ca fiind o banca inovatoare. Campaniile de comunicare ale Millennium Bank (ATL, BTL, PR) se bucura de o notorietate spontana de 29,6 %.

“Prima cercetare de piata referitoare la indicatorii de performanþa ai companiei ne intareste convingerea ca obiectivele noastre coincid cu aºteptarile potenþialilor clienþi. Rezultatele studiului de piata au depasit estimarile initiale cu privire la impactul brandului Millennium, in primele luni de la intrarea pe piaþa din România”, a declarat Raluca Simu, Head of Corporate Communications Millennium Bank.



Citeste si