3 Iulie 2009

BRD Finance reduce dobanda la creditele auto



BRD Finance, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata creditelor de consum, lanseaza o noua gama de produse de creditare auto in lei, cu valori reduse ale dobanzii anuale si fara comision de acordare.


Persoanele fizice si persoanele fizice autorizate, cu varste cuprinse intre 21 şi 69 de ani (76 de ani la incheierea contractului de credit) pot sa achiziţioneze un autoturism nou sau rulat, prin intermediul sistemului de creditare oferit de BRD Finance direct la sediul dealerilor auto.

Clientul va primi pe loc consultanta specializata privind finantarea autoturismului dorit, iar raspunsul privind aprobarea dosarului de credit i se va transmite in aproximativ 2 ore. Contractul de credit se semneaza chiar in show-room, fara deplasari suplimentare, iar clientul devenit astfel proprietar poate primi masina in aceeasi zi.

Pe langa reducerea dobanzilor anuale, in medie cu 2 procente (valorile incepand de la 11%), BRD a eliminat si comisionul de acordare a creditului pentru noile produse de finantare. Clientii pot obtine credite cu sau fara avans, in rate fixe lunare pe intreaga durata a creditului, fara obligatia unei asigurari Casco.

Scaderea costurilor de creditare si perioada de finantare ce poate ajunge pana la 10 ani sunt menite sa le faciliteze clientilor procesul de achizitie a autoturismului cu ajutorul unui credit adaptat profilului lor.

Solutiile de finantare BRD Finance sunt disponibile in orice show-room unde se comercializeaza auto noi sau rulate, gratie parteneriatelor semnate cu dealerii auto din toata tara. Printre marcile auto finantate se numara Opel si Chevrolet (prin GMAC), Hyundai, Ford, Citroen, Peugeot, etc. Creditele BRD Finance sunt frecvent accesate de catre clientii ce achizitioneaza un autoturism nou prin programul REMAT, nota de acceptare REMAT fiind depusa ca avans la creditul BRD Finance.

BRD Finance, filiala de credite de consum a BRD-SocGen, a inregistrat, in 2008, o crestere cu 21% a soldului creditelor, ajungand la un volum de 575 milioane lei al imprumuturilor acordate in magazine si finantari de 162 milioane lei prin carduri revolving.



Citeste si