21 Octombrie 2009

EximBank si-a relansat serviciul de Internet banking



EximBank a relansat serviciul de Internet banking, noua varianta a acestuia aducand utilizatorilor o simplificare a procesarii si a gestionarii conturilor si o diminuare a timpului de vizualizare a tranzactiilor, iar pentru companiile care utilizeaza e-ximBanking abonamentul ramane gratuit, potrivit unui comunicat al institutiei.
„Relansarea serviciului de Internet banking este parte integranta a programului de simplificare a procedurilor si de reducere a timpului de raspuns la solicitarile clientilor pe care EximBank il deruleaza in aceasta perioada. Dorim sa oferim utilizatorilor e-ximBanking mai multa flexibilitate deoarece operatiunile financiare pot fi realizate oricand, fara a mai fi conditionate de programul de lucru al bancii, si de oriunde”, a declarat Ionut Costea, presedintele EximBank.

Utilizatorii serviciului e-ximBanking pot efectua plati in lei si valuta, au posibilitatea de a constitui sau lichida depozite si pot transfera date din sau in sistemul propriu de evidenta financiar contabila. De asemenea, serviciul ofera posibilitatea obtinerii de informatii referitoare la situatia conturilor curente, a depozitelor la termen, a creditelor proprii, precum si informatii despre ratele de dobanda practicate de EximBank si cursurile valutare.

Banca de Export-Import a Romaniei, EximBank, este o institutie specializata prin care se deruleaza activitati de sustinere a mediului de afaceri romanesc si a tranzactiilor internationale.

EximBank a inregistrat, in primele opt luni din 2009, un profit brut de 130 milioane lei, de aproape 1,4 ori mai mare decat valoarea corespunzatoare intregului an 2008, pe fondul unei cresteri a tuturor activitatilor bancii, dar si a unei reduceri a cheltuielilor cu 20%, inclusiv a celor salariale, insa fara a reduce personalul.



Citeste si