Visa Europe se asteapta ca astazi sa fie cea mai aglomerata zi din an pentru cumparaturile pe internet in Europa, posesorii de carduri urmand sa cheltuiasca online peste 510 milioane euro, dintre care 80% pe carduri de debit.

Potrivit unei analize a Visa, cumparatorii vor cheltui in medie 350.000 euro pe minut, iar momentul de varf se estimeaza ca va avea loc la ora pranzului, in intervalul orar 13:00-14:00.

Un al doilea moment de varf este asteptat in jurul orei 19:00, cand cumparatorii intra pe internet de acasa dupa ce se intorc de la serviciu.

Visa Europe se asteapta sa proceseze doar in aceasta zi aproximativ 7 milioane de tranzactii in Europa, sau 4.800 de tranzactii pe minut, pe masura ce tot mai multi consumatori apeleaza la internet pentru cumparaturile de Craciun.

"Estimam ca peste 510 milioane euro vor fi cheltuiti online luni, in Europa, pe cardurile Visa, ceea ce inseamna o crestere de 14% fata de 2010. Cumparaturile online reprezinta 20% din totalul cheltuielilor pe cardurile Visa, iar volumul tranzactiilor procesate zilnic si datele noastre despre tendintele de consum ne ofera o imagine de ansamblu asupra comportamentului de plata al consumatorilor", a declarat intr-un comunicat Steve Perry, director comercial al Visa Europe.

In magazinele situate pe arterele comerciale importante, ultimele doua zile de dinaintea Craciunului sunt, de regula, cele mai aglomerate pentru cumparaturi. Avand in vedere ca Ajunul Craciunului va fi intr-o zi de sambata in acest an, Visa Europe estimeaza ca vineri, 23 decembrie, va fi cea mai aglomerata zi, intrucat cumparatorii vor profita de programul prelungit al magazinelor si nu vor dori sa lase cumparaturile pe ultimul moment, chiar inainte de Craciun.

foto: sxc.hu

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri