Google ar putea introduce un serviciu de cumparaturi online care sa promoveze livrarea in aceeasi zi, incercand sa atraga vizitatori de la rivali precum Amazon.com, potrivit Wall Street Journal (WSJ), preluat de Reuters.

Google poarta discutii cu mai multi retaileri si companii de curierat, potrivit unor surse apropiate situatiei, scrie Mediafax.

Reprezentantii Google au refuzat sa comenteze informatiile.

Analistii estimeaza ca Google obtine circa 40% din venituri datorita vanzarilor efectuate de retaileri in urma unor cautari efectuate pe motorul de cautare al companiei.

Astfel, Google s-ar putea simti amenintat de serviciul Prime al Amazon.com, care garanteaza livrare gratuita in maximum doua zile in Statele Unite pentru orice produs pentru 79 de dolari pe an.

Tot mai multi utilizatori care adopta Amazon.com Prime renunta la cautarea produselor pe Google, care devine tot mai des o varianta "de rezerva" pentru consumatorii care nu gasesc ceea ce doresc sa cumpere pe Amazon.com, potrivit analistilor. Google domina inca segmentul cautarilor online din domeniul retail.

Serviciul de retail online al Google nu va vinde produse direct clientilor, ci ii va directiona catre cele mai avantajoase oferte sau catre solutia care ofera cea mai rapida livrare, au afirmat sursele citate.

Compania vrea de asemenea sa creeze un serviciu de livrari care sa asigure onorarea comenzilor intr-una, maximum doua zile, contra unui comision, potrivit WSJ.

La crearea noului serviciu ar putea participa si compania de curierat United Parcel Service (UPS), noteaza publicatia americana.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri