Furnizorul de servicii de externalizare si call-center Teleperformance Romania vrea sa angajeze in jur de 500 de persoane pana la finalul anului, acesta dublandu-si astfel numarul de salariati, a declarat pentru wall-street.ro, Tatiana Timotin, coordonator de comunicare al companiei.
In prezent, Teleperformance are aproximativ 20 de pozitii disponibile. Compania infiintata in 2004 a ajuns la 500 de angajati pe piata locala, insa pana la sfarsitul anului furnizorul de servicii de call center vrea sa isi dubleze numarul de oameni. Compania are o medie de varsta de 24 de ani, iar 70% dintre angajati au absolvit o institutie de invatamant superior.

„In principal cautam oameni cu aptitudini bune de comunicare, dinamici, proactivi, cu spirit de echipa, o buna capacitate de a invata si de a empatiza cu ceilalti. Iar, in functie de aptitudinile fiecaruia, le putem propune un post pentru unul dintre cele trei departamente: customer support, telemarketing sau collection (n.red. colectare facturi neincasate). Pentru echipa de suport tehnic cerem si cunostinte avansate IT, un vocabular de specialitate bine dezvoltat si cel putin o limba straina”, explica managerul.

Pe de alta parte, cerintele difera in functie de post: daca pentru pozitiile de incepatori nu este necesara experienta, compania organizand traininguri, pentru joburile tehnice angajatii au nevoie de cunostinte tehnice si de o limba straina la nivel avansat, de regula alta decat engleza.

Compania a participat in weekendul trecut la targul Angajatori de Top, fiind una dintre cele peste 90 de companii care impreuna ofera in prezent peste 3.000 de locuri de munca.

„Anul acesta profilul candidatilor a fost putin diferit. Daca in anii trecuti au aplicat mai multe persoane tinere, in principal studenti, fiind atrasi in special de programul flexibil oferit, anul acesta, majoritatea celor care au aplicat par a avea mai multa experienta, media de varsta pare a fi usor mai mare”, afirma Tatiana Timotin.

Teleperformance Romania a fost infiintata in 2004, insa compania si-a inceput activitatea in februarie 2005. Printre principalele jucatori pe piata de externalizare de servicii si call-center se numara Accenture, Genpact, HP (Geboc), Stefanini, WNS Romania, Competence Call Center, CGS - Computer Generated Solutions, Webhelp si Wipro Technologies.

La nivel mondial Teleperformance are in jur de 128.000 de angajati in 263 de call-centere din 50 de tari. Compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ doua miliarde de euro in 2010.

Vezi ce jucatori din industria de IT si outsourcing mai fac angajari in aceasta perioada in textul:

Companiile din IT pun la bataie mii de joburi. Recruiterii: Tinerii sunt tot mai interesati de practica


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri