Decizia Apple de a echipa iPhone 5 cu un ecran mai subtire si mai usor fata de vechile modele este una dintre principalele cauze ale capacitatii insuficiente de productie care a cauzat vanzari sub estimari in weekendul de debut al noului smartphone, transmite Bloomberg, citat de Mediafax.
Ecranul noului iPhone, mai subtire si mai usor datorita unei noi tehnologii care integreaza senzorii touch in display, este produs de LG Display (Coreea de Sud) si Japan Display (Japonia).

Noul ecran este una dintre piesele de rezistenta ale iPhone 5, facilitand echiparea modelului cu piese mai performante si un ecran mai mare, simultan cu reducerea grosimii si greutatii fata de modelul anterior.
Productia ecranului este insa un proces industrial mai complex fata de tehnologiile mai vechi, contribuind la deficitul de capacitate care impiedica Apple sa raspnuda cererii.

Compania americana a apelat si la Sharp, cel mai mare producator japonez de ecrane LCD, pentru a-si consolida portofoliul de furnizori, insa grupul nipon nu a reusit sa livreze la timp noul model de ecran, potrivit analistilor Barclays.

LG si Japan Display au avut de asemenea probleme, insa au reusit sa livreze suficiente ecrane pentru a permite Apple sa anunte vanzarea a 5 milioane de telefoane iPhone 5 in primul weekend de la debutul produsului.

Reprezentantii Apple si ai celor trei companii responsabile de productia ecranelor au refuzat sa comenteze informatiile.

Actiunile Apple au scazut luni la New York cu 1,3%, investitorii aratandu-se dezamagiti de vanzarile iPhone 5 din primul weekend.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri