Managerul a luat aceasta decizie la sfarsitul anului trecut, intr-un "moment potrivit al bilanturilor”.

Spune ca din iunie 2011, de cand s-a alaturat Vodafone, a lucrat intr-o industrie extrem de competitiva si a condus o “echipa formidabila de directori, cu profesionisti de inalt calibru”.

“Dincolo de imperativele profesionale de zi cu zi, a fost pentru mine o scoala, intru o mai buna intelegere a tehnologiei si a nevoilor clientilor in relatie cu telefoanele, tabletelele, conectivitatea, aplicatiile, etc. Totodata, in contextul economic actual, in industriile puternic competitive, managerul depune un mare efort in business. Dintr-un punct de vedere strict personal, punand laolalta planurile mele de cariera si perspectivele in cadrul grupului Vodafone, am decis ca a venit vremea unei schimbari”, a afirmat Ghyka pentru wall-street.ro despre experienta in cadrul companiei de telecomunicatii.

Familia, prietenii, cartile si evenimentele culturale isi fac cu greu loc in agenda unui manager de corporatie

Dupa ce isi va incheia mandatul pe 28 februarie, managerul isi doreste sa aiba mai mult timp pentru familie si prieteni, dar si pentru “carti si evenimente culturale, care in viata curenta de corporatie isi gasesc cu greu loc in agenda”.

De asemenea, isi doreste sa refaca conacul istoric al familiei din care face parte, Mihai Ghyka fiind descendent al lui Grigore Ghica, ultimul domnitor al Moldovei.

“De mai bine de doi ani, sunt in curs de a renova conacul istoric al familiei, in sudul Moldovei, intr-o frumoasa regiune viticola. Imi doresc sa duc la bun sfarsit acest proiect de refacere architecturala, readucand la viata o parte din trecutul familiei, cu valorile, atmosfera si legaturile comunitare pe care le-au creat conacele in spatial rural romanesc”, explica directorul comercial al Vodafone.

Este pentru a doua oara in ultimii ani cand Mihai Ghyka ia o pauza in cariera profesionala, prima data fiind intre martie 2008, cand a renuntat la functia de director general al InBev Romania (in prezent Bergenbier). Managerul a luat o pauza pana in decembrie 2009, in aceasta perioada, Ghyka fiind membru al senatului IAA (International Advertising Association) si beneficiind de o bursa de studii in SUA destinata executivilor de top, Eisenhower Fellowships. De asemenea, la finalul lui 2008 a devenit consultant in cadrul The Network, companie de consultanta fondata de Eusediu Margasoiu, fost director de marketing la Pepsi Americas, si Cristina Gheorghe, ex-manager la Procter&Gamble.

Voi reveni in consultanta

“Fara indoiala ca voi fi mai activ alaturi de asociatiile si institutiile din care fac parte, in primul rand IAA (n.red. International Advertising Association) si AFCN (n.red. Administrația Fondului Cultural Național). Desigur, in masura in care voi fi solicitat sa dau o mana de ajutor. In acelasi timp, stiu bine ca nu pot sta departe de business prea mult timp. Voi reveni in consultanta in mod independent sau intr-o industrie competitiva”, afirma managerul.

Mihai Ghyka este un manager care este cunoscut mai ales pentru abilitatile sale de marketing si pentru experienta pe care o are in industria berii, el fiind cel care a facut din Bergenbier unul dintre cele mai de succes branduri romanesti.

In perioda in care Ghyka a ocupat functii de

Sursa foto: Wall-Street.ro