Abonamentele de voce, extraoptiunile de internet, precum si smartphone-urile sunt printre cele mai bine vandute produse in magazinul online al Vodafone Romania, al doilea jucator pe piata locala de telecomunicatii, a declarat pentru wall-street.ro, Andrei Stefan, manager de produs pe segmentul de online in cadrul operatorului.
Andrei Stefan va oferi mai multe detalii despre vanzarile magazinului online al Vodafone in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

Din magazinul online al Vodafone se pot achizitiona cele mai multe dintre produsele si serviciile companiei. Practic, site-ul include atat oferte pentru clientii de business, cat si pentru persoane fizice

"In magazinul nostru online, clientii pot achizitiona atat pachete de servicii, cat si telefoane. Abonamentele de voce, extraoptiunile de internet, precum si smartphone-urile sunt printre cele mai bine vandute produse. In ceea ce priveste telefoanele, se inregistreaza o cerere din ce in ce mai mare pentru smartphone-uri, in topul vanzarilor fiind: Vodafone Smart II, HTC One X, Samsung Galaxy SIII si iPhone", a declarat Andrei Stefan.

Cele mai bune perioade in privinta vanzarilor sunt in decembrie si cand se desfasoara promotii.

Pentru acest an conducerea companiei isi doreste sa integreze in magazinul online cat mai multe servicii care in acest moment sunt disponibile in reteaua clasica de magazine.

Vodafone Romania este al doilea operator de telecomunicatii de pe piata locala, cu circa 8,12 milioane de clienti la finalul anului trecut. Compania a avut in 2011 o cifra de afaceri de circa 818 milioane de euro si un profit net de 115 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

Sursa foto: https://www.vodafone.ro/shop/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri