Apple intentioneaza sa inceapa in trimestrul al doilea productia unei versiuni imbunatatite a iPhone, similara ca forma si marime cu ultimul model, au declarat surse apropiate situatiei pentru Wall Street Journal (WSJ), transmite Mediafax.

Startul productiei in intervalul aprilie-iunie ar face posibila lansarea urmatoarei versiuni iPhone in aceasta vara.
In acelasi timp, Apple continua sa lucreze impreuna cu fabricile partenere din Asia la un iPhone mai ieftin, care ar putea fi introdus pe piata incepand din a doua jumatate a anului, au afirmat sursele WSJ.

Pregatirile pentru lansarea celor doua dispozitive evidentiaza noile presiuni asupra companiei pe piata smartphone. Apple a mentinut mult timp preturi ridicate pentru iPhone, insa cererea pentru produse mai ieftine este in crestere puternica. Intrarea pe piata a mai multor companii si ascensiunea Samsung au transformat smartphone-ul intr-un produs destinat consumului larg, cu presiune pe marje si distributia profitului intre tot mai multe modele.

"Nu exista nicio diferenta importanta intre jucatori in aceata etapa. Solutia ar fi sa schimbi industria cu un design revolutionar. Pana la un astfel de moment, trebuie sa adopti masuri traditionale de business, precum managementul costurilor si sa te misti mai rapid decat rivalii", a declarat Neil Mawston, analist la firma de cercetare Strategy Analytics.

Nu este clar, inca, in ce masura noul iPhone va fi diferit de iPhone 5, lansat in septembrie, noteaza WSJ.

Deseori, Apple aduce intre modele imunatatiri in privinta procesoruilui si altor componente, precum camera. De asemenea, compania americana ar urma sa prezinte si noua versiune a sistemului de operare iOS aproximativ la mijlocul acestui an, au declarat surse.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri