Orange Romania a avut in prima jumatate a anului venituri de aproximativ 450 milioane euro, valoare apropiata de cea raportata pentru aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul unei cresteri a numarului clientilor companiei cu 154.000, la 10,2 milioane, si diminuarii tarifelor de interconectare.
Astfel, veniturile Orange Romania au coborat cu 0,6%, de la 452 milioane euro in primul semestru al anului trecut la 449 milioane euro, dar au urcat usor in trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.

Daca se exclude efectul reducerii tarifelor de interconectare, cresterea veniturilor la nivelul celui de-al doilea trimestru este de 3,8%, precizeaza Orange Romania.

Compania avea 10,2 milioane clienti la finalul lunii iunie, fata de 10,283 milioane la sfarsitul anului trecut, potrivit raportului financiar prezentat joi de grupul francez Orange.

"Se inregistreaza o tendinta de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplatite catre abonamente. Astfel, in ultimele 12 luni umarul de abonati a crescut cu peste 6%", se spune in comunicatul Orange Romania.

De asemenea, traficul de internet pe mobil inregistrat in reteaua Orange a urcat cu 90% fata de perioada similara a anului trecut, odata cu cresterea vanzarilor de smartphone-uri, dezvoltarii aplicatiilor si serviciilor oferite.

Orange Romania a lansat la finalul anului trecut serviciile de date la mare viteza 4G pentru tablete si modemuri, disponibile si pentru smartphone-uri incepand din luna aprilie.

Totodata, operatorul a intrat in iunie pe piata serviciilor de televiziune, prin Orange TV, cu o oferta de 100 de canale, din care peste 40 sunt transmise in format HD.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri