Circa 22,9 % dintre romani sunt interesati sa achizitioneze un televizor smart in urmatorul an, arata un studiu realizat de Samsung Electronics Romania,filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de electronice la nivel global.
Studiul a fost realizat in luna iulie pe un esantion de peste 450 de respondenti din randul utilizatorilor de internet din cele mai mari 10 orase din Romania, cu varste cuprinse intre 18 si 55 de ani.

Pe de alta parte, 28,7 % dintre respondentii la studiu isi doresc un smartphone, iar 27,6% o tableta.

De asemenea, 62,7% dintre intervievati sunt interesati sa achizitioneze unul sau mai multe device-uri de acest tip in urmatoarele 12 luni, conform studiului.

„Rezultatele acestui studiu confirma interesul in crestere pentru device-urile smart in randul consumatorilor romani, tehnologia oferind astazi noi oportunitati de comunicare, interactiune si dezvoltare”, a declarat Mihaela Stanoiu, directode de marketing in cadrul Samsung Romania.

In ceea ce priveste televizoarele smart, printre functiile si aplicatiile folosite cel mai des de romani se numara: YouTube (57%), navigarea pe internet (50%) si conectarea cu alte dispozitive - smartphone, tableta (46%).

Pe de alta parte, 55% dintre cei care nu utilizeaza un televizor inteligent au mentionat ca sunt foarte atrasi de ideea de a accesa Internetul direct de pe TV.

Aproximativ 97% dintre utilizatorii de internet din orasele mari din Romania detin astazi un smartphone, 38% o tableta, 16% un Smart TV si 2% o camera Smart, potrivit studiului Samsung.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri