Victor Popescu, Gameleon: Sa esuezi este cea mai tare senzatie pe care o poti avea in SUA

Cea mai tare senzatie pe care o poti avea in SUA este sa esuezi, pentru ca acolo daca incerci ceva si esuezi, se spune ca ai “experimentat”, a declarat Victor Popescu, CEO Gameleon, in cadrul celei de-a treia editii a conferintei "Inovatia in IT&C". Evenimentul este organizat de wall-street.ro cu sprijinul Star Storage, Romtelecom si Microsoft.

“Anul acesta am ajuns de trei ori in SUA, iar, acolo, cel mai misto lucru pe care l-am vazut este sa esuezi. Este foarte tare frate! Este cea mai reala senzatie pe care o poti avea. Daca ai incercat si ai esuat, acolo se numeste ca ai «experimentat». Acolo se pune accentul pe educatie, conteaza educatia pe care o dai omului care vine din urma. De asemenea, nu este atat de importanta ideea, ci executia”, a mai spus Popescu.

Cititi si:

Paunescu, Star Storage: Inovatia e strans legata de atitudine. Din pacate in ultimii ani am simtit pesimism

Popa, Romtelecom: Am simtit prudenta in zona corporate si mai multa initiativa din partea IMM-urilor

Citeste si:
Compania care a luat premiul I la Intel Global Challenge vine la...
Compania care a luat premiul...

Cobalas, XL Team: Startup-urile esueaza pentru ca pornesc de la solutie si nu de la problema

Mihai Iordache, Microsoft: Stam bine la capacitatea de a inova, dar slab la cea de a utiliza inovatia


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Citește și
Călătoriile în lumea post-COVID-19: Investiție de 300.000 de euro pentru Questo
Setari Cookie-uri