MasterCard introduce plati contactless in magazinele Cora

MasterCard lanseaza o noua campanie, in parteneriat cu hipermarketul Cora, prin care sustine platile contactless cu MasterCard PayPass si Maestro PayPass. Astfel, orice tranzactie contactless, efectuata in unul dintre cele 10 hipermarketuri Cora participante in campanie, este premiata pe loc cu o ciocolata cu lapte sau cu un pachet de cafea instant, gama Cora, la alegerea clientului.

„In 2013, eforturile noastre pe plati contactless s-au concentrat pe cresterea numarului de institutii financiare emitente de carduri MasterCard si Maestro PayPass, cat si pe dezvoltarea retelei de acceptare”, a declarat Gabriel Ghita, business development manager CEE in cadrul MasterCard.

„Parteneriatul cu Cora va contribui semnificativ la dezvoltarea platilor electronice in Romania. Prin aceasta campanie cu premii instant, dorim sa incurajam clientii cora sa afle mai mult despre platile contactless si sa le utilizeze”, a mai spus Gabriel Ghita.

Campania vizeaza toate persoanele care detin instrumente bancare emise sub marca MasterCard PayPass sau Maestro PayPass (carduri bancare, ceasuri, stickere, brelocuri, telefoane mobile). La efectuarea tranzactiei, clientul trebuie doar sa apropie cardul de terminalul de plata, iar in cazul platilor mai mici de 100 de lei, clientul nu mai trebuie sa tasteze codul PIN si nici sa semneze chitanta.

Premiile se acorda in limita stocurilor disponibile, pentru toate tranzactiile care indeplinesc conditiile din regulamentul campaniei.

Hipermarket-urile cora care participa la campanie sunt urmatoarele: cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza, cora Alexandriei, cora Arad, cora Cluj-Napoca, cora Drobeta, cora Bacau, cora Constanta Bratianu, cora Ploiesti. Campania se desfasoara pana la data de 31 decembrie 2013.

Citeste si:
[FOTO] Cora inaugurează un nou concept de magazin: Cora Urban
FOTO Cora inaugurează un...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri