Veniturile Cosmote Romania au crescut cu 8,1% in ultimele trei luni ale anului trecut, la 122,9 milioane euro, datorita segmentelor de internet mobil si mesaje SMS, insa incasarile companiei au scazut cu 0,9% la nivelul anului 2013, care s-au plasat la 458,5 milioane euro.

Profitul EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari), excluzand costurile de restructurare, a urcat in trimestrul al patrulea cu 4% fata de perioada corespunzatoare a anului anterior, la 31,5 milioane euro, potrivit unui comunicat publicat joi de grupul elen OTE, proprietarul Cosmote. OTE este controlata de gigantul german Deutsche Telekom, prorietarul T-Mobile, potrivit Mediafax.

Marja de castig a scazut astfel in ultimele trei luni ale anului trecut cu un punct procentual, la 25,6%. In 2013, profitul EBITDA al Cosmote Romania a scazut usor, cu 0,5%, la 118,9 milioane euro, rezultand o marja de castig de 25,9%, fata de 25,8% in 2012.

Numarul clientilor operatorului a coborat anul trecut cu 3,1%, sau 194.000, la 6,091 milioane, fata de 6,285 milioane la finele anului anterior. Aproape 26% din baza de clienti au abonamente, restul fiind utilizatori de cartele pre-platite.

Numarul clientilor Cosmote pe segmentul business a avansat totodata cu 10,3%, datorita ofertelor tintite catre profesionisti si sinergiilor cu divizia business a Romtelecom, companie controlata de asemenea de grupul OTE.

Venitul mediu pe utilizator al Cosmote Romania a urcat cu 1,9% anul trecut, precizeaza grupul elen in comunicat.
Cosmote este al treilea operator de telefonie mobila de pe piata romaneasca dupa numarul de clienti si afaceri. Principalii concurenti ai companiei sunt grupul francez Orange si grupul britanic Vodafone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri