Producatorul de smartphone-uri BlackBerry, companie ale carei vanzari sunt pe un continuu trend descendent, a incheiat un acord cu un cumparator a carui identitate nu a fost dezvaluita privind vanzarea celei mai mari parti a proprietatilor imobiliare pe care compania le detine in Canada, fondurile urmand sa fie folosite pentru a finanta un plan de restructurare, scrie Mediafax.

Acordul prevede vanzarea a 280.000 de metri patrati de spatiu de birouri si a unor terenuri, precum si inchirierea ulterioara a unora dintre aceste proprietati. Tranzactia ar urma sa se incheie pana la sfarsitul lunii mai, potrivit Bloomberg.

Compania canadiana nu a dezvaluit termenii tranzactiei si nici informatii despre cumparator.

Vanzarea activelor ar putea aduce producatorului de smartphone-uri 550 de milioane de dolari canadieni (491 milioane de dolari SUA), a estimat Ted Davis, broker imobiliar la firma Avison Young.

Directorul general al BlackBerry, John Chen, incearca sa reprofileze compania, revenind la modelul initial al afacerii si anume productia de dispozitive pentru sectorul de business. BlackBerry a incheiat in decembrie un acord de productie cu Foxconn Technology Group, din China, in incercarea de a reduce costurile.

Chen se asteapta ca BlackBerry sa revina pe profit pana la sfarsitul actualului an fiscal, care se incheie in martie 2015.

Compania a anuntat in urma cu doua luni intentia de a vinde proprietatile imobiliare.

Sursa foto: MediafaxFoto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri