Ochelarii Google Glass ajung in spitale: un centru medical american ii foloseste in sectia de Urgenta

Centrul medical Beth Israel din Boston, unul dintre cele mai mari spitale americane, testeaza ochelarii Google in sectia de Urgenta. Noua tehnologie ii poate ajuta pe medici sa patreze contactul cu pacientii in timp ce ii trateaza, potrivit Fast Company.

Incepand din decembrie 2013, patru medici din cadrul departamentului de Urgenta utilizeaza ochelarii Google la locul de munca si alti 10 din cadrul spitalului au testat tehnologia in afara unitatii medicale.

Astfel, in interiorul spitalului, in dreptul fiecarui salon de Urgenta au fost plasate coduri QR. Medicii scaneaza rapid codurile si le apar informatii legate de inregistrarea pacientului, rezultate ale analizelor, precum si alte date despre starea pacientului. In acest mod, toate datele despre bolnav in loc sa fie afisate pe un notebook, laptop sau o tableta, ca in majoritatea spitalelor, apar ca fluxuri de informatie in ochelarii Google.

Ideea centrala a utilizarii acestor ochelari este ca medicul sa patreze constant contactul vizual cu pacientul in timpul unei consultatii.

Arata ciudat, insa este mai eficient decat sa te uiti intr-un laptop.

Citeste si:
Roboți în trafic |Mașinile autonome vor putea circula pe...
Roboți în trafic | Mașinile...

De fiecare data cand un pacient este transferat intr-un alt salon, codul QR este modificat si sunt introduse datele noului bolnav.

Deja ochelarii si-au dovedit eficienta in cateva cazuri din interiorul spitalului. Astfel, tehnologia a ajutat un medic care trata un pacient cu hemoragie masiva a creierului, afisand rapid informatii privind alergiile si regimul medical al pacientului. Vizualizandu-le prin intermediul ochelarilor, medicul a obtinut timp suplimental critic pentru a-l salva pe pacient.

Sursa foto: Ochelari Google Glass, Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri