Thomas Klein l-a inlocuit recent pe Kim Koellner, cel care a condus compania in ultimii doi ani.

“Probabil, una din cele mai dificile decizii care s-a impus in acest moment a fost aceea de a reduce numarul de magazine Domo, concentrandu-ne pe pastrarea catorva magazine si pe operatiunile online. Dupa preluarea pozitiei de management de la fostul Director General, obiectivul si dorinta mea principala sunt mentinerea brandului Domo si asigurarea distributiei online Domo isi va mentine reputatia si istoria pe piata din Romania, dar Domo SRL trebuie sa se adapteze la actualul context nefavorabil de business”, a adaugat managerul.

Klein nu a precizat care este numarul actual de magazine Domo.

Domo avea in urma cu cateva luni 75 de magazine, insa Ziarul Financiar a scris saptamana aceasta ca retailerul isi inchide toate magazinele si va vinde doar online.

Citeste si:

"Ultimele decizii ale managementului Domo SRL nu au fost luate cu usurinta. Ne-am luat angajamentul de a le oferi angajatilor nostri tot sprijinul de care au nevoie in perioada urmatoare si suntem recunoscatori pentru intelegerea de care dau dovada partenerii nostri. Ii asiguram pe toti colaboratorii ca vom face tot posibilul pentru a ne indeplini promisiunile facute la nivel de business si la nivel uman cu pierderi cat mai mici”, a mai spus Klein.

Domo a avut anul trecut afaceri de 137,8 milioane de euro si pierderi nete de 16,3 milioane de euro. De asemenea, compania avea anul trecut datorii totale de 48,8 milioane de euro, potrivit Minsterul de Finante.

La inceputul lui august, Samsung Electronics Romania a cerut insolventa Family Home Concept, fostul Domo Retail, companie care pana in urma cu cateva luni opera magazinele Domo. Ulterior Family Home Concept a intrat in insolventa din cerere proprie. Magazinele Domo au fost preluate intre timp de catre Domo SRL.

"“Domo ar trebui sa devina studiu de caz in legatura cu felul in care poti distruge o companie extraordinara in mai putin de patru ani. Domo arata bine si financiar si operational, avea capital social de peste 20 de milioane de euro, o cifra de afaceri solida, era afectat mult mai putin de criza, un online care se dezvoltase destul de frumos. Ramane o enigma pentru mine, mi se pare necredibil felul in care s-a deteriorat atat de rau o companie care arata atat de solid”, spunea in urma cu doua luni Dan Ostahie, fondator, presedinte si CEO al Altex, cel mai mare jucator din retailul romanesc de electrocasnice si IT.