Depanero, una dintre cele mai mari firme de service din Romania in domeniile electro-IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile, a devenit service autorizat pentru Toshiba si Medion. Astfel, produsele celor doua companii vor primi ajustarile, reparatiile si mentenanta de care au nevoie incepand din aceasta luna.

Cele doua contracte ridica numarul brandurilor din portofoliul Depanero la 26 si vor spori volumul de reparatii cu peste 500 de produse in fiecare luna, depasind 30.000 de echipamente.

“Prezenta noilor branduri in portofoliul Depanero este in acord cu planurile de extindere a numarului de parteneri si urmeaza, totodata, strategia companiei de a deveni jucatorul numarul unu in piata de service si reparatii electronice, electrocasnice si IT din sud-estul Europei”, spune Adrian Antohi, director general Depanero, mentionand ca planul de extindere a numarului de parteneri vizeaza adaugarea a inca 7 noi branduri in portofoliu in urmatorul an.

Introducerea de noi branduri in portofoliu determina si cresterea numarului de angajati. De la inceputul anului si pana in noiembrie, numarul angajatilor Depanero a crescut cu peste 25%.

“Peste 60 de angajati s-au alaturat echipei Depanero de la inceputul anului si pana in prezent, numarul de salariati ajungand la 300. Avem in plan cresterea echipei cu 20 – 30 de angajati in urmatoarea jumatate de an, o data cu intrarea noilor branduri in portofoliu”, mai spune Adrian Antohi.

Citeste si:
Segmentul din beton al Autostrazii Soarelui va intra in reparatii
Segmentul din beton al...

Recent, Depanero a anuntat si schimbari la nivelul echipei de management, trei noi membri alaturandu-se companiei in departamente cheie, precum Customer Experience, Comercial si Resurse Umane.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Peugeot si Citroen recheama in service 1.900 de unitati in Romania