Piata de telefoane mobile a suferit o schimbare de paradigma in ultimii ani, producatorii orientandu-si lansarile in functie de nevoile consumatorilor si nu ale marilor corporatii, asa cum se intampla inainte.

”Vedem o schimbare de paradigma. Cu 15 ani in urma piata de IT era condusa de nevoile marilor companii. Pe baza acestor nevoi erau definite echipamentele - calculatoarele, telefoanele etc, scrie Mediafax.

La un moment dat s-a produs insa o schimbare majora, in prezent consumatorii fiind cei care definesc nevoia si sunt o piata mult mai mare decat marile corporatii”, a declarat Aurelian Sin, membru in CIO Council - o asociatie a directorilor de IT de pe piata locala si directorul de IT al companiei americane de componente auto Federal Mogul pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Practic, nevoile consumatorilor au devenit in prezent bornele dupa care se ghideaza dezvoltatorii de tehnologie, inovatia si aparitia noilor tehnologii nemaifiind dictate de zona corporate. Aurelian Sin a adaugat ca in ultima perioda o serie de tehnologii dezvoltate pentru consumatori au fost preluate si adoptate si in mediul de business, aducandu-le companiilor optimizari de costuri si de functionare.

Retail jobs

Anul acesta piata de profil din Romania va continua sa creasca intr-un ritm alert, vanzarile de smartphone-uri urmand sa depaseasca pragul de 4 milioane de unitati, conform estimarilor Samsung.

Foto: Shutterstock / Pressmaster

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri