98% din businessul Bitdefender este, astazi, international. Mihaela Paun, VP Consumer Sales and Marketing si Mihai Guran, Sales Director Enterprise – Regional Operations au povestit la emisiunea WALL-STREET 360 provocarile si modul de abordare al afacerii romanesti care vinde chiar si in Bahamas sau Vatican.

Extinderea Bitdefender are in spate o poveste: initial, produsul a fost creat pentru nevoi interne, intr-o epoca in care aplicatiile se vindeau pe dischete si veneau la pachet cu virusi. Partenerii fondatorului companiei, Florin Talpes, au solicitat antivirusul – AVX, in 2995 – devenit ulterior Bitdefender, in 2001, povesteste Mihaela Paun (foto cover).

“Primul birou a fost deschis conjunctural in Spania, apoi Germania si SUA - prin alegere. Am invatat multe lucruri, a contat mult faptul ca eram o echipa tanara, cu mult entuziasm. De exemplu, dupa ce am avut parteneri care au vandut mult dar nu ne-au platit, am invatat sa facem o verificare serioasa si riguroasa a partenerilor”, a adaugat VP-ul companiei.

In prezent, 98% din businessul Bitdefender este international.

“Am mers catre pietele unde a existat cerere catre produsele noastre, la organizatii care vad ceva unic in tehnologiile Bitdefender. In prezent, avem 3 birouri in SUA, in Londra, Spania, Germania, Danemarca si Orientul Mijlociu, plus Romania”, a explicat Mihai Guran (foto articol)

Expansiunea companiei continua, astfel ca in recent au fost cooptati in echipa angajati canadieni, suedezi, olandezi si elvetieni, urmand ca pe masura ce potentialul tarilor respective se confirma, sa se infiinteze si entitatile fiscale.

“Putem spune ca acoperim intreaga lume, prin intermediul birourilor si al echipelor de vanzari. De exemplu, avem cumparatori chiar si in Bahamas sau Vatican”, afirma Mihaela Paun.
Afla toate secretele expansiunii Bitdefender in emisiunea WALL-STREET 360 de astazi.

Citeste si
Cel mai bun antivirus: ce protectie sa-ti cumperi