Apple investeste 1 miliard de dolari intr-un serviciu chinezesc similar Uber

Apple a investit 1 miliard de dolari in serviciul de transport Didi Chuxing, echivalentul chinezesc al Uber, care, potrivit directorului general Tim Cook va ajuta compania sa inteleaga mai bine piata din China, conform Reuters.

Apple a realizat o investitie destul de rara pentru profilul companiei, dar care ii confera prezenta pe doua segmente ale industriei tehnologice, economia impartirii costurilor si tehnologia auto, in timp ce afacerile cu iPhone-uri dau semne de maturizare, conform News.ro

Apple incearca sa revigureze vanzarile din China, unde compania a fost supusa unor presiuni mari din partea autoritatilor de reglementare si unde Cook va face o vizita in aceasta luna.

Producatorii auto si companiile de tehnologie formeaza noi aliante si fac investitii incrucisate

General Motors, de exemplu, a cumparat recent compania Cruise Automation, specializata in tehnologie pentru masini autonome, si a preluat o participatie la furnizorul american de servicii de impartire a costurilor de transport Lyft.

Cook a spus intr-un interviu ca vede oportunitati pentru colaborarea dintreApple si Didi Chuxing.

”Facem investitia din mai multe motive strategice, inclusiv sansa de a sti mai multe despre anumite segmente de piata din China. Desigur, anticipam sa obtinem in timp un castig mare din capitalul investit”, a spus Cook.

Intr-un comunicat al Didi Chuxing se arata ca finantarea din partea Apple este cea mai mare investitie unica primita vreodata de companie.
Didi Chuxing este cel mai mare furnizor de servicii de impartire a costului transportului din China, efectuand zilnic peste 11 milioane de curse.

Sursa foto: Willyam Bradberry / Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri