Vodafone este unul dintre cei mai mari angajatori din Romania, si centrul de relatii cu clientii nu face exceptie, operatorul avand peste 1.000 de oameni alocati suportului. “Incercam, din ce in ce mai mult, sa personalizam serviciile – si aceasta este una dintre actualele provocari”, spune, la WALL-STREET 360, Ana Alexe, director customer operations la Vodafone Romania.

Pe langa apelurile telefonice sau mail-uri, unul dintre segmentele cu crestere importanta in customer operations este online-ul. “Acesta are un ritm de crestere de trei ori de la an la an. Inca acopera o pondere redusa din totalul mijloacelor de suport, insa asistam la o crestere importanta, pe masura ce tehnologia permite din ce in ce mai usor si rapid sa vorbesti online cu un asistent”, spune Ana.

Ana Alexe este in Vodafone de acum 17 ani, pornind, si ea, din centrul de suport al (pe acea vreme) Connex. De-a lungul anilor a ocupat pozitii de conducere in mai multe tari, intorcandu-se in Romania pentru a pregati si dezvolta centrul de operatiuni clienti.

Afla mai multe despre optiunile de angajare in Vodafone customer operations, media de varsta a angajatilor dar si planuri de dezvoltare, din emisiunea video.

Saptamana este sustinuta de CGS, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata de suport si outsourcing din Romania.

Citeste si
Cine ne poate scoate din cercul vicios al populismului?