Samsung anunta inceperea unui program de upgrade menit sa determine utilizatorii care achizitionasera un smartphone Note 7 sa ramana clienti fideli al flagship-urilor companiei.

Samsung anunta intr-un comunicat ca cei care vor participa la acest program vor achizitiona Galaxy S7 sau S7 edge la jumatate de pret, urmand ca anul viitor sa faca pasul la un Galaxy S8 sau un Note 8, conform News.ro.

In primul rand, aici trebuie remarcat faptul ca Samsung infirma zvonurile care sustineau ca se va renunta la sifonatul brand Galaxy Note. Cum in comunicat se scrie negru pe alb ca in cadrul programului utilizatorii vor putea face upgrade la Galaxy S8 sau Galaxy Note 8, este clar ca se va folosi brandul actual in continuare.

In al doilea rand, este evident faptul ca programul celor de la Samsung functioneaza ca si alte campanii de acest gen, pe principiu momeala-obligatie. Momeala este ca utilizatorii vor beneficia de actual flagship, Galaxy S7 sau S7 edge, la jumatate de pret. Obligatia survine din faptul ca acestia isi iau angajamentul contractual de cumpara anul viitor un varf de gama Samsung.

Este, intr-un fel, o semnatura in alb din partea utilizatorilor, care, daca vor opta pentru acest program, vor fi nevoiti sa aleaga un varf de gama Samsung din 2017 indiferent de felul in care acesta va arata sau de dotarile tehnice pe care le va oferi. In plus, acestia il vor cumpara imediat cum apare, adica la cel mai mare pret pe care acel dispozitiv il va avea pe intreaga durata a vietii.

Deocamdata, noul program de upgrade este disponibil doar in Coreea de Sud. Reprezentatii companiei au declarat ca disponibilitatea programului in alte regiuni va depinde de conditiile individuale ale fiecarei piete in parte.

Sursa foto: Leszek Kobusinski / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri