Facebook testeaza o noua functie, marcata printr-un simbol in forma unei rachete albastre

Utilizatorii Facebook au putut sa vada, in ultimele zile, in meniul principal al conturilor lor, simbolul unei rachete albastre. Acest lucru se explica prin faptul ca Facebook testeaza o noua "functie". Mai exact, ar vrea sa introduca un flux suplimentar de noutati, marcat printr-un simbol care are forma unei rachete albastre.

"Racheta albastra" ofera utilizatorilor Facebook continut din zona geografica in care acesta se afla. Asta inseamna ca noul produs poate sa ofere noutati relevante pentru interesele utilizatorilor Facebook.

La randul sau, Facebook a transmis ca noul produs reprezinta ”un flux complementar de articole populare, inregistrari video si fotografii, personalizate pentru fiecare persoana”, potrivit News.ro.

”Am auzit de la oameni ca ei isi doresc o modalitate usoara de a explora noi continuturi, cu care nu au intrat inca in contact”, a declarat un purtator de cuvant al companiei Facebook.

Simbolul apare pe dispozitivele mobile cu sisteme de operare iOS si Android si este asociat cu un flux secundar de continuturi alese de Facebook pentru a fi afisate in News Feed-urile utilizatorilor.

Citeste si:
Ce măsuri ia Comisia Europeană pentru a combate fenomenul de fake news
Comisia Europeană vrea ca...
Citeste si:
Cele mai bune surse alimentare de vitamina C
Cele mai bune surse...

Noul produs se adauga unui set complex de modificari si actualizari operate la nivelul retelei de socializare Facebook, in urma carora multi dintre utilizatori au devenit tot mai curiosi in legatura cu planurile de viitor ale companiei americane in ceea ce priveste afisarea continuturilor.

Facebook obisnuieste sa testeze noi functii pe grupuri restranse de utilizatori inainte de a le implementa pe plan global, daca acele produse se dovedesc populare.

In acest moment nu este cunoscut momentul in care fluxul complementar de continuturi, marcat cu simbolul unei rachete albastre, va fi implementat pentru toti utilizatorii retelei.

Potrivit BBC, acel flux secundar va include continuturi, precum articole, imagini si inregistrari video, pe care algoritmii Facebook le vor selecta pentru fiecare utilizator in parte, pe baza Like-uri din trecut si intereselor acestora.

Citeste si:
Cum ar trebui sa reactioneze brandurile la schimbarile Facebook?
Grozavescu, Smarters.ro: Cum...

Se pare ca noul produs testat de Facebook se inspira dintr-o functie a platformei Instagram, care prezinta utilizatorilor continuturi pe care acestia inca nu le-au vizionat, dar care sunt similare cu o serie de continuturi pentru care utilizatorii au dat ”Like”.

Sursa foto: mashable.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri