In era online-ului, poate parea ciudat ca unii retaileri care si-au dezvoltat imperii pe Internet sa inceapa sa deschida magazine fizice. Dar acesta este un trend pe care il vom vedea tot mai des, iar explicatiile sunt simple: ideea de shopping revine la originile offline-ului pentru a putea oferi experiente demne de era robotilor, a realitatii virtuale si a realitatii augmentate.

Totul in jurul nostru se schimba odata cu Internetul Tuturor Lucrurilor, cu realitatea virtuala si cea augmentata, odata cu imprimantele 3D si cu internetul 5G. Incet-incet, locuintele noastre prind viata, mancarea noastra depinde mai mult de tehnologie decat de natura, modul in care accesam informatiile se transforma si el.

De ce nu s-ar schimba si experienta de shopping? Potrivit unor mari companii, atat din domeniul retailului, cat si din sfera tehnologica, felul in care facem cumparaturi se adapteaza la noul stil de viata modelat de tehnologiile smart.

Citeste articolul integral pe Playtech.ro

Citeste si:
America, tara tuturor posibilitatilor: la teatru si shopping simultan
Retailerul newyorkez...

Sursa foto: Playtech.ro

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »



Citeste si
SonicWall avertizeaza asupra atacurilor cibernetice de Black Friday