In era online-ului, poate parea ciudat ca unii retaileri care si-au dezvoltat imperii pe Internet sa inceapa sa deschida magazine fizice. Dar acesta este un trend pe care il vom vedea tot mai des, iar explicatiile sunt simple: ideea de shopping revine la originile offline-ului pentru a putea oferi experiente demne de era robotilor, a realitatii virtuale si a realitatii augmentate.

Totul in jurul nostru se schimba odata cu Internetul Tuturor Lucrurilor, cu realitatea virtuala si cea augmentata, odata cu imprimantele 3D si cu internetul 5G. Incet-incet, locuintele noastre prind viata, mancarea noastra depinde mai mult de tehnologie decat de natura, modul in care accesam informatiile se transforma si el.

De ce nu s-ar schimba si experienta de shopping? Potrivit unor mari companii, atat din domeniul retailului, cat si din sfera tehnologica, felul in care facem cumparaturi se adapteaza la noul stil de viata modelat de tehnologiile smart.

Citeste articolul integral pe Playtech.ro

Sursa foto: Playtech.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri