In 2016, Euroweb Romania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de Euro, reusind o crestere de peste 8% fata de anul anterior.

“Am reusit sa ne depasim tintele de vanzari stabilite pentru prima jumatate a acestui an, in ciuda unui climat concurential pe o piata in scadere. Cresterea a fost posibila prin adaugarea in portofoliu a unor servicii noi cu valoare adaugata mare si prin securizarea contractelor existente. Suntem increzatori ca pana la sfarsitul anului vom depasi cifra de afaceri propusa, de 9 milioane Euro”, a declarat Nazmi Caglar Boluk, CEO Euroweb Romania.

Compania deserveste in Romania peste 1000 de clienti business oferind servicii de Internet, servicii de date si de telefonie.

Pe langa divizia „Wholesale” care a avut o contributie insemnata, divizia business-to-business Euroweb s-a adresat activ clientilor cu centre de date, integratori IT si din industria BPO/Call Center. Totodata, compania a atras clienti noi pe segmentul ICT/Cloud, oferind solutii de virtualizare, servere dedicate, stocare si back-up de tipul „disaster recovery” si „business continuity”, dar si comunicatii unificate si servicii Managed Wi-Fi.