„Putem observa ca utilizatorii nu doar ca urmaresc mai mult continut video, ci schimba si modul si locul in care are loc aceasta activitate. Acest lucru este evidentiat si de cresterea constanta a vizionarilor de pe mobil, o tendinta ascendenta inca din 2010. Anul acesta a fost si prima data cand am cercetat nivelul de interes al consumatorilor fata de VR in raport cu modul in care consuma continut media", a spus Anders Erlandsson, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab.

Reprezentantul Ericsson ConsumerLab a mentionat ca rezultatele studiului privind interesul consumatorilor legat de tehnologia VR este fascinanta, realitatea virtuala avand potentialul sa aduca impreuna oameni din toata lumea, oferind in acelasi timp experiente media mult mai personalizate, complementare si profunde.

Oamenii urmaresc 30 de ore de continut video si TV pe saptamana, un record pana in prezent, aici incluzand vizionarea activa de televiziune clasica, televiziune live si servicii de Internet la cerere, continut descarcat sau inregistrat, cat si continut DVD sau Blu-ray. Totusi, aproape 60% din consumatori prefera acum continutul video la cerere, in detrimentul vizionarii televiziunii clasice, cu 50% mai multi decat in 2010, conform studiului realizat de catre cei de la Ericsson ConsumerLab.

Sursa foto: Antonio Guillem /Shutterstock.com