In acest context, una dintre cele mai importante agentii SEO din Romania, Target Web, lanseaza Atelierul de SEO, prin intermediul careia va sprijini antreprenorii, webmasterii si alte persoane implicate in marketingul online sa optimizeze afacerile in motoarele de cautare. “Practic, expertii de la Target Web vor raspunde intrebarilor legate de SEO, venite de la utilizatorii care altfel ar plati bani grei pentru aceste informatii unor consultanti SEO. Astfel, agentia noastra doreste sa ajute un numar cat mai mare de utilizatori care inca nu au experienta necesara de a realiza unele servicii SEO, sau care doresc sa se documenteze mai bine in acest domeniu destul de dificil sau pe cei care doresc sa lanseze un business online. Atelierul de SEO poate fi o resursa utila si pentru cei care au deja business-uri online si doresc sa isi consolideze cunostintele in SEO”, explica Iulian Ghisoiu, CEO al Target Web.

SEO se bazeaza pe trei piloni: revelanta cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului si comportamentul utilizatorilor

Conform SmartInsights, peste 6,5 miliarde de cuvinte sunt cautate zilnic in motoarele de cautare, 77% dintre cautari fiind pe Google, aspect pe care multi experiti SEO il speculeaza si manipuleaza continutul website-ului astfel incat din ce in ce mai mult trafic organic sa ajunga catre ei, prin procesul de SEO sau Search Engine Optimization.

“SEO se bazeaza, intai de toate, pe trei piloni: revelanta cuvintelor-cheie, autoritatea website-ului si comportamentul utilizatorilor. Relevanta cuvintelor-cheie se poate stabili in urma unei cercetari pe Google Analytics sau Google Trends si analizarea tuturor cuvintelor-cheie care ne definesc business-ul sau website-ul, ca mai apoi sa le incadram si sa le ancoram in tot continutul website-ului nostru. De cealalta parte, autoritatea website-ului nostru este data de citarea de catre alte website-uri mai puternice. Daca un portal de stiri, cu un calificativ Google foarte bun, ne citeaza, automat site-ul nostru este tras si el in sus prin procesul de asociere. Intr-un final, in procesul de SEO, multi neglijeaza fix elementul care conteaza poate cel mai mult: factorul uman, care este tradus prin comportamentul utilizatorilor. Acest ultim pilon da mari batai de cap unui expert SEO, deoarece este o variabila foarte fluctuanta si pe care trebuie sa o cercetam secunda de secunda, astfel incat munca noastra sa nu fie in zadar. Noi folosim mai multe programe care monitorizeaza, evalueaza si cuantifica mereu comportamentul utilizatorilor si realizam rapoarte pe care le sincronizam cu ceilalti doi piloni, astfel incat sa obtinem rezultatele cele mai bune”, declara explica Iulian Ghisoiu, CEO al Target Web si coordonatorul Atelierului SEO.

In fiecare saptamana, expertii de la Target Web vor raspunde cat mai detaliat la intrebarile utilizatorilor printr-o sesiune video, pe care o vor publica pe Atelierul de SEO http://www.targetweb.ro/atelierul-de-seo/.

Iulian Ghisoiu este unul dintre veteranii SEO din Romania, cu o experienta de peste 12 ani in acest serviciu de marketing online din ce in ce mai cautat. A contribuit la cresterea unor brand-uri de la cel mai mic nivel, si pana la stadiul de lideri in nisele in care activeaza: ecommerce, industrie, servicii etc.