Telekom Romania anunta incetarea contractelor cu Posta Romana, incepand cu 1 februarie 2018, pentru plata facturilor aferente contractelor de servicii fixe si mobile, ca urmare a nerespectarii obligatiilor contractuale de catre Posta Romana.

Clientii Telekom Romania beneficiaza in continuare de cele peste 40.000 de puncte de incasare (reteaua proprie de magazine, retele de retaileri, banci partenere, ATM-uri si automate de plati), din mediul urban si rural, unde isi pot plati facturile.

De asemenea, modalitatile de plata variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin bancile partenere, care ofera aceste servicii), completeaza lista de alternative la plata facturii Telekom.

Telekom reaminteste ca toate detaliile privind facilitatile de plata se regasesc pe spatele fiecarei facturi si pe site-ul Telekom, la sectiunea Asistenta - anexe mai jos privind modalitatile de plata a facturii Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri