Operatorul telecom UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, a inregistrat cresteri pe toate segmentele de business in anul 2017, determinate in principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC si imbunatatirea ofertei de servicii prin lansarea HAPPY HOME, noua promisiune de valoare pentru clienti.

Principalele rezultate din 2017:

• Am atins si depasit un reper important: 2.400.000 de abonamente (RGU) la sfarsitul anului 2017

• Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 195.800 de case, reprezentand o crestere de aproximativ 7% fata de anul 2016, ajungand la 3.034.200 gospodarii din Romania

• Investitiile constante in inovatii pentru clienti au determinat cresteri pe toate segmentele de business in 2017: 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 9% mai multi clienti de internet si 14% mai multi clienti de telefonie comparativ cu anul 2016

• Cresterea anuala a veniturilor UPC la 734,4 milioane lei in 2017, de la 689,3 milioane lei in anul precedent

Strategia companiei in anul 2017 s-a concentrat, in continuare, pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale prin constructia de retea in diferite zone ale tarii. Intr-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproximativ 7%, reprezentand 195.800 de noi case, comparativ cu anul 2016. La sfarsitul anului 2017, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.034.200 de gospodarii din Romania.

UPC si-a majorat baza de abonamente

UPC si-a majorat baza totala de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, cresterea anuala a numarului de RGU fiind de peste 6%: in 2017, UPC a adaugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania si-a marit baza de clienti in 2017 la 1.345.600, reprezentand o crestere de aproape 4% fata de sfarsitul anului 2016.

Veniturile nete ale UPC Romania au crescut si ele in 2017: in lei, cresterea anuala a veniturilor UPC a fost de 6,5%: 734,4 milioane lei in 2017 fata de 689,3 milioane lei in 2016.

O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potential de crestere. UPC a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteza, in cursul anului 2017, ceea ce reprezinta o crestere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX.

Televiziunea digitala prin cablu continua sa aduca noi clienti la UPC, in 2017, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescand pana la 673.200. Pe acest segment, cresterea anuala este de peste 5%. Peste 118.000 de clienti au ales noul media-box inovator HORIZON, care le ofera o experienta de televiziune complet noua.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de aproape 14%, in 2017 compania atingand o baza de aproximativ 535.400 de clienti pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienti noi).

Principalii concurenti ai UPC sunt Telekom, RCS&RDS, precum si Orange si Vodafone.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri