„2017 a fost un an in care procesul de digitalizare a accelerat, lucru evidentiat de consumul in crestere de date mobile si de produse conectate, atat pentru mediul rezidential cat si pentru cel business. Clientii nostri isi doresc simplitate – in oferte, dar si in interactiunea cu Orange, iar pachetele fix-mobil Orange Love au raspuns acestei cerinte. In egala masura, clientii B2B au cautat simplificarea si eficientizarea operatiunilor prin alegerea de solutii integrate care sa includa atat conectivitate cat si solutii IT&C in zona de cloud, business Wi-Fi si securitate cibernetica. Performanta din 2017 este rezultatul a doua constante – ofertele relevante construite impreuna cu clientii si increderea lor in calitatea serviciilor oferite prin cea mai extinsa retea 4G din Romania.” a declarat Liudmila Climoc, chief executive officer in cadrul Orange Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont